Skip to main content

Bij het verlengen van mijn oude tft mobiel abonnement stond dat ik 17,50 zou gaan betalen. Nu krijg ik mn nieuwe contract en daar is de €2,50 combinatie korting niet in verwerkt. Mijn internet thuis abonnement is ook nog tft. Ik wil dit dus ook graag omzetten naar kon hussel tv+internet.  Nu ben ik dus bang dat die gemelde kortingen dan ook niet verwerkt gaan worden en ik dus vele euros duurder ben dan dat er in het aanbod gemeld is. Daarbij heb ik nog een ander mobiel tft abonnement die ook te verlengen is. Ik kan dus niet wijs worden welke voorwaarden etc hier nu allemaal gelden. Ik zie door de bomen het bos even niet meer.

Jaren geen problemen met kpn en kpn tft gehad. Zou graag weten hoe kpn dit kan afhandelen. En in principe hun trouwe klanten vasthoudt.

Die korting word nooit in het contract vermeld. Het contract is altijd zonder korting. 


Hallo @Martin Struijs ,

In het contract staat altijd de bruto prijs. Dit omdat de korting alleen gegeven wordt zolang je aan de voorwaarden voldoet. 

Vaak krijg je de korting automatisch, maar niet altijd. Daarom voor de zekerheid even zelf aanvragen…..: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden