@Rudi-Belgium Welkom hier op het KPN Forum! Bedankt voor je vraag.
Als ik het goed begrijp moest het Alles-in-een abonnement verlengd worden naar een Hussel abonnement. Dit kan na 1 jaar en zou via de MijnKPN moeten kunnen.
Nu hebben jullie een nieuw contract afgesloten met een Hussel abonnement. Dit zou betekenen dat moeders twee abonnementen heeft lopen.
Het Hussel abonnement moet worden opgezegd en het Alle-in-een abonnement moet verlengd worden naar Hussel met de opties die staan op de foto. Klopt dit?
Nu geef je aan dat een collega het verkeerde abonnement heeft verlengd. Heeft mijn collega het oude abonnement opgezegd i.p.v. de nieuwe Hussel bestelling?
Ik kijk graag even met je mee. Kun je haar gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik zien wat er gecommuniceerd is en wat er op dit moment allemaal loopt.
Profiel is ingevuld, je zult merken dat het om een bestaande klant gaat, onze mama, die helaas, een paar dagen geleden tijdelijk opgenomen is in een RVT in Brunssum. Ik (schoonzoon) heb toegang tot alle gegevens en mailbox en probeer alles voor haar online te regelen, wat niet altijd evident is…
Jullie website geeft niet de mogelijkheid een “upgrade” van een bestaande abonnement, in casu, een al in een, te doen naar een Hussel. Tegelijkertijd souk ik haar ook een Hussel 10€ onderschrijven voor haar mobieltje...
Alvast hartelijk dank voor t’begrip en de tijd…
Groetjes,
Rudi
Hallo @Rudi-Belgium ,
Heeft uw moeder van 84 jaar echt het opnemen-pakket nodig? Ik kan mij zomaar voorstellen dat zij daar geen gebruik van maakt. En dan kan zij daar op bezuinigen, want er moet wel extra voor betaald worden. Scheelt toch weer 4,99 per maand.
Ja asjeblief, ze doet dat nu ook en wil haar krimi’s en andere zeker niet missen! ze is zeer bijdehands,neemt verschillende series op, gebruikt haar WiFi redelijk veel,voor haar Ipad en Whatsapp op haar mobieltje!
Waar ze wel erg zal besparen is door de optie Belonbeperkt/Altijd. Voor haar heel interessant want haar drie dochters wonen in het buitenland en dan hoeft ze niet na te denken maar gewoon de telefoon te nemen en te bellen! Bekijkt u maar eens haar laatste facturen…
Rudi
@Rudi-Belgium Bedankt voor de duidelijke uitleg en @Noordzee goede kritische vraag!
Lief dat je het trouwens allemaal voor haar regelt. Ik kijk in het systeem en zie de nieuwe bestelling niet terug, maar zie ook de annulering niet terug. Zou je de bevestiging van de annulering naar ons toe willen sturen ***? Of het ordernummer willen vermelden in de geannuleerde bestelling willen plaatsen in je profiel? Dan kan ik hem opzoeken in een uitvallijst.
Ik vermoed namelijk dat de nieuwe bestelling ‘on hold’ stond. Oftewel, de bestelling ging sowieso uitvallen omdat het systeem doorhad dat dezelfde klant vast niet twee abonnementen wilde hebben op hetzelfde adres.
Als ik dit voor je gecontroleerd heb, dan ga ik de huidige aansluiting wel omzetten naar een Hussel abonnement.
Misschien dat ik je daarvoor wil bellen. Zou je voor de zekerheid je telefoonnummer willen toevoegen aan je profiel?
hoi Lisa, heb mijn nummer in t’profiel gezet (+32...) en hierna kopie van de annulative mail met referte…
Van: Klantenservice van KPN <Administratie-KPN@kpn.com>
Datum: 9 april 2020 om 14:30:25 CEST
Aan: **********
Onderwerp: Annulering (klantnummer: *******264)
Antwoord aan: Administratie-KPN@kpn.com
Geachte mevrouw Müller-Wennekes, |
|
Hierbij bevestigen wij de annulering van uw bestelling. |
|
Terugsturen van apparatuur Hebt u al apparatuur ontvangen? Dan ontvangt u over 1 week een brief met een instructie voor het terugsturen van de apparatuur. |
|
|
Wilt u uw bestelling toch niet annuleren? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Hebt u nog vragen? Dan helpen wij u graag op kpn.com/service. Of bel gratis 0800-0402.
> Vind uw antwoord Met vriendelijke groet, Jörg Kramer Directeur Klantenservice |
|
|
Wat vindt u van deze e-mail? |
|
KPN B.V. - Postbus 30000 - 2500 GA Den Haag - KvK nr. 27124701 | |
|
Ondertussen is de “Hussel”-mobiel effectief geannuleerd want, mits Mama tijdelijk in een verzorgingshuis verblijft, heeft de courrier gewoon vermeld dat “het pakket geweigerd is”…. ik had nochtans de buren verwittigd en die zijn de hele tijd thuis gebleven maar, da’s niks, we doen dat dan weer maar eens over als Mama terug thuis is.
@Rudi-Belgium Excuses dat ik helemaal niet meer gereageerd heb! Ik heb even geen idee waar dit mis is gegaan. Fijn om te horen dat het geannuleerd is door het ‘pakket te weigeren’. Als je hulp nodig hebt met de nieuwe bestelling als moeders weer naar huis kan, dan kun je het hier altijd laten weten. Je kunt natuurlijk voor direct contact ook gewoon contact opnemen met een van mijn collega's aan de telefoon (0800-0402). Zij zorgen er dan voor dat het in een keer goed in het systeem staat.