Skip to main content
Beantwoord

Automatisch uitgelogd bij de verlengshop

• 20 december 2024
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

ik kan geen verlengaanbod bekijken, omdat ik automatisch wordt uitgelogd.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@WensTC. Welkom op de community. Wat vervelend dat je steeds wordt uitgelogd bij het bekijken van je verlengaanbod. Heb je al eens geprobeerd om de cookies en de cache in je browser te verwijderen. Dit kan oude gegevens wissen die problemen veroorzaken. Soms werkt het beter op een andere browser, zoals Chrome of Firefox, of op een ander apparaat. Helpen deze stappen niet? Laat het ons dan weten. We helpen je graag verder!

Bekijk origineel

3 reacties

• 3326 reacties
  • 20 december 2024

Op wat voor systeem werk je? Gewoon op een normale pc of laptop verbonden via je thuisnetwerk? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16411 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2024

Hoi ​@WensTC. Welkom op de community. Wat vervelend dat je steeds wordt uitgelogd bij het bekijken van je verlengaanbod. Heb je al eens geprobeerd om de cookies en de cache in je browser te verwijderen. Dit kan oude gegevens wissen die problemen veroorzaken. Soms werkt het beter op een andere browser, zoals Chrome of Firefox, of op een ander apparaat. Helpen deze stappen niet? Laat het ons dan weten. We helpen je graag verder!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16411 reacties
  • 8 januari 2025

​@WensTC Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels wel is gelukt of dat je via een andere weg bent verder geholpen met het verlengen van jouw abonnement.

Reageer