Skip to main content
Beantwoord

Automatische verhoging van je bundel bij ouder abonnement?

  • 17 May 2024
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

KPN,

Ik ben al meer dan 35 jaar klant van KPN, nu heb ik al jaren een abonnement 300 belminuten en 1GB (met verdubbelaar tor 2GB)

Daarbij heb ik ook een korting omdat ik KPN TV en internet heb thuis.

Ik betaal nu per maand €19,32 

Waarom wordt de bundel niet automatisch aangepast voor zoals jullie noemen "trouwe klanten" terwijl je bij een nieuw abonnement zoveel meer GB krijgt.

Als ik overstap naar een andere provider zou dit veel goedkoper zijn met zoveel meer bundel.

Blijkbaar zijn jullie blij met je trouwe klanten omdat ze weinig bundel hebben voor veel geld.

Toch jammer.

Abonnementen worden random door de computer uitgekozen. Daarop is geen invloed. 

Je snijdt jezelf trouwens aardig in het vlees met zo'n wel heel oud abonnement. 

Ik heb voor € 19,16; 20 (10+10) GB per maand. En onbeperkt NL+ EU bellen. Maar ook dat is al een wat ouder abonnement (2022).

Nu kan je voor € 18,50 hebben: 12+12 GB, onbeperkt bellen NL + EU. 

NB prijs is wel jaarlijks in oktober onderhevig aan de inflatiecorrectie. 

Als ik jouw was zou ik toch maar eens verlengen van je abonnement overwegen. 

Al noem ik verlengen liever: nieuw abonnement nemen op dezelfde aansluiting en bij dezelfde provider. Abonnement vernieuwen dus. Oude abonnementen zijn ten opzichte van de inhoud nogal duur. Omdat data toen veel duurder was.

Ik ga in juli weer verlengen. Meer voor minder. Nu zit ik nog net in mijn contractperiode van minimaal 2 jaar.


Waarom verlengt u dit stokoude abonnement niet gewoon? Dan krijgt u 12 GB voor 15 euro. Dit is wat ik heb:

Er staat 6 GB, dat word net als bij uw oude abonnement verdubbeld naar 12 GB. Staat alleen niet op de factuur.

Relatief gezien nog steeds prijzig. Simyo is goedkoper. 


Beste Peter,

Bedankt voor je reactie, vaak ook gemakzucht van klant. Ik loop er al een tijd tegenaan maar vergeet het weer te veranderen….maar ga of overstappen als ze me niet iets beters aanbieden.

Thanks

 


Zelf actie ondernemen. 

Even bellen of stap een kpn winkel binnen. Of een partner winkel als Phone house of Optie #1.

Overstappen is meer gedoe dan verlengen. 

En je bent het gratis pluspakket kwijt met overstappen. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/pluspakket-kpn/


Hoi @Nick83 , wil je ook ongelezen voicemailberichten sparen? 😉

Anders moet je jouw screenshot nog even aanpassen (06-nummer zichtbaar).


Volgens mij kost dat abonnement tegenwoordig overigens €21,- i.p.v. €20,- waardoor je inclusief kortingen geen €15,- maar €16,- kwijt zult zijn.

Overigens is bovenstaand abonnement ons enige abonnement bij KPN en daarmee hebben we dus ook €5,- combivoordeel op een entertainment pakket binnen ons vaste abonnement en het pluspakket "gratis".

Netto zou je dus kunnen zeggen dat wij €4,01 voor dat mobiele abonnement betalen en dat is ook de enige reden één abonnement bij KPN onder te brengen.


Hoi @Nick83 , wil je ook ongelezen voicemailberichten sparen? 😉

Anders moet je jouw screenshot nog even aanpassen (06-nummer zichtbaar).

Oeps. Gauw aangepast. In de tussentijd was ook een KPN medewerker bezig zag ik 😬


Reageer