Skip to main content
Vraag

Black friday deal voor oude telfort klanten

• November 24, 2020
  • 6 reacties
  • 121 keer bekeken

Goedemorgen, omdat ik nu omgezet ben van Telfort naar KPN en ik nu een TFT abonnement heb bij KPN vroeg ik me af of ik mee dan doen met de black friday deal als ik deze omzet naar een volledig KPN abonnement. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• November 24, 2020

Hallo @Dennis Klop , je zult in ieder geval niet als nieuwe klant behandeld worden, maar als bestaande klant.

• Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Nou ik heb net gebeld, maar voor oud telfort klanten doen ze niets. Geen cadeau, geen nieuwe apparatuur en als ik hem ging omzetten naar KPN was ik na 3 maand ook nog eens duurder uit :rage::thinking:

• November 24, 2020

Nou ik heb net gebeld, maar voor oud telfort klanten doen ze niets. Geen cadeau, geen nieuwe apparatuur en als ik hem ging omzetten naar KPN was ik na 3 maand ook nog eens duurder uit :rage::thinking:

Hallo @MLux bij TFT blijven is tot nu toe nog steeds de voordeligste keus. TFT-was in de Telfort-tijd altijd al de voordeliger provider t.o.v. KPN.

• Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Hallo @MLux bij TFT blijven is tot nu toe nog steeds de voordeligste keus. TFT-was in de Telfort-tijd altijd al de voordeliger provider t.o.v. KPN.

Ach ze komen bij ons binnenkort met glasvezel, denk dat ik maar overstap ben ik net zo duur uit als bij kpn maar sneller internet. 

• November 24, 2020

Hallo @MLux bij TFT blijven is tot nu toe nog steeds de voordeligste keus. TFT-was in de Telfort-tijd altijd al de voordeliger provider t.o.v. KPN.

Ach ze komen bij ons binnenkort met glasvezel, denk dat ik maar overstap ben ik net zo duur uit als bij kpn maar sneller internet. 

Hallo @MLux , wie gaat bij jou over glasvezel leveren?

• Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Hallo @MLux , wie gaat bij jou over glasvezel leveren?

Deltafiber geloof ik