Skip to main content

Het is weer november, de dagen worden korter en de Black Friday Deals bij KPN zijn er weer! Wil je weten wanneer je jouw welkomstcadeau ontvangt, of heb je andere vragen over de levering? Lees dan snel verder. Benieuwd naar welke deals we dit jaar hebben? Je leest in dit topic alles over de aanbiedingen voor Internet/TV en Mobiel.

 

Black Friday deals voor KPN Thuis

Je kunt kiezen uit één van de volgende gratis welkomstcadeaus bij een nieuw KPN Thuis abonnement:

2-jarig abonnement

  • Coolblue cadeaubon t.w.v. €250,-
  • 12 maanden Internet en TV voor 35,- per maand (ook voor Kleinzakelijk)

1-jarig abonnement

  • SuperWifi punten (t.w.v. € 199,-)
  • 6 maanden Internet en TV voor 35,- per maand

 

Black Friday deals voor KPN Mobiel

Ook voor KPN Mobiel hebben we een aantal mooie acties. Zo betaal je bijvoorbeeld geen aansluitkosten bij een nieuw mobiel abonnement! Kijk voor het actuele aanbod en alle mobiele acties op kpn.com/shop. Zo heb heb je onder ander de keuze uit:

  • De iPhone 13, 15 en 15 zijn extra scherp geprijsd
  • Samsung Galaxy S23 met daarbij een Galaxy Watch6 t.w.v. 369,- cadeau
  • De Samsung Galaxy A54 is extra scherp geprijsd
  • Op de Samsung Galaxy Watch 6 ontvang je 96,- korting 
  • Apple Watch Series 9 Nu met 72,- korting

 

Levering Black Friday welkomstcadeau

Levering Coolblue cadeaubon

Heb je bij jouw nieuwe abonnement gekozen voor de cadeaubon van Coolblue? Dan wordt de levering van jouw welkomstcadeau verzorgd door onze partner Sidekix. Na activatie van jouw KPN Internet/TV abonnement ontvang je van ons een e-mail met hierin een vouchercode. 

Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 088 – 623 7006 (lokaal tarief).

 

Levering SuperWifi

Heb je gekozen voor de 2 SuperWifi punten? Deze worden geleverd bij het installatiepakket.

Volg de status van jouw bestelling via de bestelstatus. Log in met jouw KPN account of maak er 1 aan als je deze nog niet hebt.

 

Veelgestelde vragen

Ik heb al een KPN abonnement, kom ik ook in aanmerking voor deze acties?

De acties voor Internet en TV gelden alleen voor nieuwe klanten. De acties voor Mobiel gelden voor zowel nieuwe als verlengende klanten.

We hebben voor een deel van onze klanten een leuke extra. We willen je graag kennis laten maken met onze opties, daarom kan je nu gratis zenderpakketten of andere (entertainment)opties proberen. Zo heb je keuze uit:

  • Storytel, drie maanden voor 1 euro per maand
  • HBO Max, Pluspakket, Opnemen pakket, ESPN Compleet 3 maanden gratis
  • Viaplay en het Erotiek pakket 3 maanden voor 50 procent

Lees daar alles over in het topic, KPN Voor Jou: extraatjes in november

Goed om te weten: jouw gekozen extra opties eindigen niet automatisch bij afloop van de actieperiode. Je dient de optie zelf stop te zetten via MijnKPN. Wel ontvang je van ons één maand voor afloop van de actie een e-mail ter herinnering. Bevalt de optie niet, dan kan je deze tijdig stopzetten.

 

Hoe ontvang je de Coolblue cadeaubon? 

  • Bestel jouw KPN internetabonnement en kies je welkomstcadeau.
  • Kies je aansluitdatum.
  • Jouw abonnement wordt geactiveerd.
  • De Coolblue cadeaubon wordt 14 dagen na activatie van het internetabonnement per e-mail gestuurd.

 

Ik heb het verkeerde welkomstcadeau gekozen. Kan ik nog ruilen?

Nee, je kunt niet van welkomstcadeau wisselen. Je kunt eventueel wel jouw aanvraag annuleren en opnieuw bestellen met het juiste cadeau.

 

Kan mijn welkomstcadeau op een ander adres geleverd worden?

Nee, dit is niet mogelijk. Het cadeau wordt uitgeleverd op het adres waarop de lijn is geactiveerd.


Ik heb gekozen voor de Coolblue cadeaubon als welkomstcadeau, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

De welkomstcadeaus worden een werkdag na activatie van jouw diensten toegestuurd. Je ontvangt van ons een e-mail met hierin jouw vouchercode. 

Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau adviseren we je contact met Sidekix op te nemen. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 – 623 7006 (lokaal tarief).

 

Ik was niet thuis toen mijn pakket bezorgd werd, wat nu?

Als je niet thuis bent op moment van levering, dan zal de bezorger eerst proberen jouw pakket bij de buren te leveren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket naar een PostNL-servicepunt bij jou in de buurt. In beide gevallen laat de bezorger een kaartje achter met een code. Met die code kan er via Track & Trace ingekeken worden waar het pakket is af te halen.

Het pakket wordt een week bewaard op het PostNL punt. Daarna gaat het pakket retour afzender.

 

Meer informatie KPN SuperWifi

Kies je voor twee gratis KPN SuperWifi punten bij jouw nieuwe abonnement? KPN SuperWifi is dé oplossing voor goede en snelle wifi in huis. Met KPN SuperWifi creëer je, samen met het KPN modem, de KPN Thuis app en de KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel wifinetwerk.

Deze deal direct scoren? Kijk dan snel op kpn.com. Of wil je graag eerst meer lezen over KPN SuperWifi? Neem dan gerust het topic over gebruik en installatie van KPN SuperWifi door.

 

 

Valt echt heel erg tegen vind ik. Tijd voor meer concurrentie....


Heel teleurstellend. Dit zijn gewoon dezelfde deals als gedurende het jaar meerdere keren terugkomen. Die 6 maanden voor 35 euro staat er altijd, meestal zonder eenmalige afsluitkosten en nu moet je die zelfs ook betalen. Zelfs een slechtere deal dus.

In 2022 kreeg je nog 12 maanden voor 35 euro.

Heel jammer, ik heb juist tot deze deals gewacht om over te stappen naar KPN, maar ga nu zeker kijken naar andere aanbieders die betere deals hebben.


Inderdaad zeer teleurstellend. De weekenddeals van afgelopen maanden als Black Friday deals! Waardeloze deals zijn dit. Zat ook te wachten op de 12 maanden actie maar helaas geen reden om over te stappen. 


Inderdaad zeer teleurstellend. De weekenddeals van afgelopen maanden als Black Friday deals! Waardeloze deals zijn dit. Zat ook te wachten op de 12 maanden actie maar helaas geen reden om over te stappen. 

Zelfs Ziggo heeft betere deals. Dat zegt wel wat


Dit zijn geen echte Black Friday Deals, die KPN nu naar buiten heeft gebracht.

Het is een opeen stapeling van eerdere actie van het afgelopen jaar, zoals de Coolbleu Cadeabon (meerdere weekenden in de actie geweest) en de Philips soundbar (ook vaker voorbij gekomen dit jaar), met exact dezelfde waarden.

Ook de 6 maanden korting is vrijwel het hele jaar rond, dus meer standaard dan uitzondering.
Maak er dan 9 en/of 12 maanden korting van, zoals Ziggo momenteel ook doet, dan ben je ook concurrerend bezig en trek je sneller nieuwe klanten.

KPN hadden het beter “De beste acties van het afgelopen jaar in herhaling” kunnen noemen, dan Black Friday Acties 2023.

Odido is nog niet begonnen met Black Friday, en wacht daar waarschijnlijk gewoon mee tot volgende week, al ben ik benieuwd wat die gaan doen.

Maar wat KPN betreft, ben ik het met bovenstaande reageerders eens: zeer teleurstellend!


Wat ik (net als vorig jaar) mis, is een spectaculaire concurrerende  aanbieding voor de tarieven van de mobiele abonnementen. Naar mijn mening zijn de prijzen voor KPN voor mobiele abonnementen te hoog. En dan weet je ook nog dat jouw prijs per 1 oktober 2024 omhoog gaat waarbij een percentage gebruikt gaat worden over de bruto prijs (dus inclusief het combivoordeel). Op deze manier ga ik dus nooit een mobiel abonnement afsluiten bij KPN.

Voor de prijs van mijn eventueel gewenste toestel (iPhone SE 2022) hoef je het ook niet te doen. KPN rekent een toestelprijs van 504 euro (https://www.kpn.com/shop/mobiel/apple/iphone-se/starlight-64gb)  Bij Ritel (een keten met 22 fysieke winkels) kost deze iPhone 455 euro. https://www.ritel.nl/apple/iphone-se-2022/64gb/wit/ ) 

En met voordelen van een gratis pluspakket en een entertainmentkorting ga je mij niet lokken. Ik heb geen interesse in het pluspakket en ook niet in entertainmentpakketten. 

Kortom : Kom eens met een uitgekleed low-budget-abonnement met een beperkt aantal maandelijkse GB's tegen een lage prijs en zonder bijkomende voordelen. Al is het alleen maar tijdens Black Friday………


En dan weet je ook nog dat jouw prijs per 1 oktober 2024 omhoog gaat waarbij een percentage gebruikt gaat worden over de bruto prijs (dus inclusief het combivoordeel).

De inflatiecorrectie gaat juist niet over het combivoordeel.

Overigens is het volstrekt logisch dat er jaarlijks een inflatiecorrectie toegepast wordt immers de kosten stijgen ook voor KPN.

 

Kortom : Kom eens met een uitgekleed low-budget-abonnement met een beperkt aantal maandelijkse GB's tegen een lage prijs en zonder bijkomende voordelen. Als is het alleen maar tijdens Black Friday………

Dan moet je naar het andere merk van KPN zijnde Simyo.


Stel dat de prijs 17,50 is en je betaalt na aftrek combivoordeel 15,00. KPN rekent het percentage verhoging dan over 17.50. Op die manier gaat de verhoging voor je gevoel harder.

En Simyo is mij inderdaad bekend. Maar ik vind het zo jammer dat KPN zoiets niet kan leveren. En bij Simyo ga je na het bereiken van het maximum van je bundel ineens flink betalen. Dat is daar niet zo goed geregeld. 

Ik hou het (bij de huidige door KPN gehanteerde prijzen) wel gewoon bij Prepaid. Dat kost mij op jaarbasis veel minder.  


Stel dat de prijs 17,50 is en je betaalt na aftrek combivoordeel 15,00. KPN rekent het percentage verhoging dan over 17.50. Op die manier gaat de verhoging voor je gevoel harder.

Precies, de inflatiecorrectie gaat dus niet over het combivoordeel (de korting).

 

Ik hou het (bij de huidige door KPN gehanteerde prijzen) wel gewoon bij Prepaid. Dat kost mij op jaarbasis veel minder.  

Heb jij het Pluspakket en/of een entertainment optie waar je ook combivoordeel op zou krijgen?


Nee, ik heb geen pluspakket en ik heb ook geen enkel entertainmentpakket. 

Die wil ik ook niet. Dus ik heb ook niets aan die "voordelen". KPN probeert de klanten een zo uitgebreid mogelijk totaalpakket aan te bieden. Maar je hebt ook klanten die juist allen een zo beperkt mogelijk pakket willen afnemen. 30 TV zenders is voor mij ruim voldoende en ik hoef bv geen Viaplay, ESPN of Ziggo Sports. Ook die andere pakketten niet.  


KPN probeert de klanten een zo uitgebreid mogelijk totaalpakket aan te bieden.

Alle grote providers bieden alleen voordelen als je meerdere diensten afneemt. Daarmee creëer je een buy-in of lock-in. Abonnees switchen minder snel met één van de diensten omdat ze dan het voordeel op die andere dienst ook kwijtraken. En als de einddata van de abonnementen dan niet gelijk lopen dan is de kans groot dat mensen blijven hangen. Dit is dus weer marketing pur sang.

Ook ik heb één klein mobiel abonnement bij KPN vanwege het combivoordeel maar onze andere mobiele abonnementen lopen bij Odido.


Gemiste kans Kpn.

Ik ga naar Ziggo. 1gb internet rond 27€ per maand een jaar lang 🙂.


Komen er nog betere Black Friday Deals? 

Want dit zijn gewoon de normale Deals + je moet ook nog eens aansluitkosten erbij betalen (wat eerst niet zo was in een deal).

Graag laten weten of er betere Black Friday Deals komen.

 

Admin: samengevoegd met het Black Friday topic


Komen er nog betere Black Friday Deals? 

Want dit zijn gewoon de normale Deals + je moet ook nog eens aansluitkosten erbij betalen (wat eerst niet zo was in een deal).

Graag laten weten of er betere Black Friday Deals komen.

 

Dit is de reactie die ik van KPN op Facebook kreeg:

Goeiemorgen Remco, dit zijn voor nu inderdaad onze deals. Of daar tussen nu en Black Friday zelf nog iets bijkomt is nu niet bekend.


Bij overstappen naar Ziggo met hetzelfde abbo/diensten krijg je nu bij Ziggo

€450 cadeaukaart of 50% korting op je tv/internet abbo

Wifi versterker gratis

Zenderpakket twv €215

Instalatiehup twv €249

Geen aansluitkosten twv €19

 

Kpn geeft mij €6 pm korting ivm verlengen.

Als  ik blijf bij kpn dan krijg ik €72 korting.

 

Stap ik over naar ziggo dan heb je aan €914 aan cadeaus korting plus wifi versterker gratis.

Overstappen loont, vroeger zat ik ook bij ziggo maar heb destijds kpn aanbieding genomen en ben toen overgestapt.

Ga nu weer Overstappen naar ziggo.

 


Komen er nog betere Black Friday Deals? 

Want dit zijn gewoon de normale Deals + je moet ook nog eens aansluitkosten erbij betalen (wat eerst niet zo was in een deal).

Graag laten weten of er betere Black Friday Deals komen.

 

Admin: samengevoegd met het Black Friday topic

 

We zitten nu in een soort van “Pre-Black Friday week” bij KPN, in aanloop naar de officiële Black Friday van volgende week, met de daarbij behorende kortingen en acties.

Volgende week worden er betere deals verwacht, zoals elk jaar bij KPN!
Ook als je als bestaande klant je thuis abonnement kunt vernieuwen/verlengen.

Odido doet deze week nog helemaal niets aan Black friday, maar pas volgende week.

Ziggo is nu al begonnen met stunten, maar daarvan is de grootste reden dat ze de afgelopen twee kwartalen veel internet- en televisie klanten zijn kwijt geraakt, omdat die zijn overgestapt naar KPN of Odido.
En op deze wijze proberen ze weer klanten terug te winnen, wat waarschijnlijk maar zeer beperkt zal gaan gebeuren, omdat Ziggo (los van de kortingen) ontzettend duur is geworden in vergelijking met KPN of Odido.
 


Bij overstappen naar Ziggo met hetzelfde abbo/diensten krijg je nu bij Ziggo

€450 cadeaukaart of 50% korting op je tv/internet abbo

Wifi versterker gratis

Zenderpakket twv €215

Instalatiehup twv €249

Geen aansluitkosten twv €19

 

Kpn geeft mij €6 pm korting ivm verlengen.

Als  ik blijf bij kpn dan krijg ik €72 korting.

 

Stap ik over naar ziggo dan heb je aan €914 aan cadeaus korting plus wifi versterker gratis.

Overstappen loont, vroeger zat ik ook bij ziggo maar heb destijds kpn aanbieding genomen en ben toen overgestapt.

Ga nu weer Overstappen naar ziggo.

 

Klopt, Ziggo loopt echt te stunten met kortingen, voor de zoveelste keer dit jaar.
Maar dit gaat helaas ten kosten van de bestaande klant, die vrijwel geen kortingen kan krijgen, en ook meebetalen aan deze (zeer) hoge kortingen van dit moment.

En omdat Ziggo het afgelopen half jaar veel internet- en televisie klanten is kwijt geraakt aan KPN en Odido, proberen ze die weer terug te halen met deze hoge kortingen, omdat het hun te heet onder de voeten wordt bij Ziggo.

Maar goed, we leven in een vrij land waarin iedereen zijn keuze zelf mag bepalen, en er ook veel internet hoppers zijn, die jaarlijks overstappen naar een andere provider wegens de kortingen.
Ik sta daar ook zeker achter, aangezien het een slimme keuze is.

Maar zelf ben ik zeer tevreden over KPN, dus ik heb geen enkele reden om elk jaar te gaan overstappen.


Komen er nog betere Black Friday Deals? 

Want dit zijn gewoon de normale Deals + je moet ook nog eens aansluitkosten erbij betalen (wat eerst niet zo was in een deal).

Graag laten weten of er betere Black Friday Deals komen.

 

Admin: samengevoegd met het Black Friday topic

 

We zitten nu in een soort van “Pre-Black Friday week” bij KPN, in aanloop naar de officiële Black Friday van volgende week, met de daarbij behorende kortingen en acties.

Volgende week worden er betere deals verwacht, zoals elk jaar bij KPN!
Ook als je als bestaande klant je thuis abonnement kunt vernieuwen/verlengen.

Odido doet deze week nog helemaal niets aan Black friday, maar pas volgende week.

Ziggo is nu al begonnen met stunten, maar daarvan is de grootste reden dat ze de afgelopen twee kwartalen veel internet- en televisie klanten zijn kwijt geraakt, omdat die zijn overgestapt naar KPN of Odido.
En op deze wijze proberen ze weer klanten terug te winnen, wat waarschijnlijk maar zeer beperkt zal gaan gebeuren, omdat Ziggo (los van de kortingen) ontzettend duur is geworden in vergelijking met KPN of Odido.
 

Ik denk niet dat dit een Pre-black friday is. Op hun website staat namelijk dat deze actie duurt tm 24 november:

 

Black Friday 2023 is hier! Kies van 13 november t/m 24 november voor een Coolblue cadeaubon t.w.v. € 250,- bij de Internet en TV Black Friday deals. Ga voor hoge kortingen op de nieuwste smartphones, ontvang een Samsung Galaxy Watch6 LTE bij de Samsung Galaxy S23 of pak de iPhone 15 nu extra scherp geprijsd!


Bijzonder sinds wanneer zijn er abonnementen waarbij je jezelf 2 jaar vast legt voor een vaste internetverbinding.

 

Die bon van € 250,00 afgezet tegen twee jaar vastleggen is niet heel spectaculair te noemen.


Bijzonder sinds wanneer zijn er abonnementen waarbij je jezelf 2 jaar vast legt voor een vaste internetverbinding.

 

Die bon van € 250,00 afgezet tegen twee jaar vastleggen is niet heel spectaculair te noemen.

Hoi @Galdor68 

Sinds een klein jaartje heeft KPN ook 2-jarige contracten voor de duur van 2 jaar bij de thuis producten, net zoals voor mobiele abonnementen.

Je kunt nu dus kiezen voor een maandelijks opzegbaar contract, 1- jarig contract en dus sinds een klein jaar ook een 2-jarig contract.
Hiermee hebben ze dus mobiel en de thuis producten gelijk getrokken, en heeft de klant meer keus.

Wel zie je nu een verandering bij de Black Friday Deals, want bij een 1-jarig contract krijgt de nieuwe klant maar 6 maanden korting, en bij een 2-jarig contract de eerste 12 maanden (1e jaar).

Odido en Ziggo hebben nog geen 2-jarig contract voor de thuis producten, maar het zou mij niets verbazen als die het voorbeeld van KPN zouden volgen.

Dit heeft natuurlijk te maken, om de nieuwe klant langer aan zich te laten binden.


Wederom naait KPN je weer. Ik kon mijn telefoonabbo verlengen en nam daarbij de Samsung Galaxy S23 met gratis Samsung Watch. Dacht dat is een leuke deal. Wat schets mijn verbazing dat nadat ik mijn abbo had verlengt en de samsung S23 had besteld. U raadt het al ik krijg GEEN Samsung Watch kado. Alleen voor nieuwe abbonees, terwijl dat er niet bij stond. Het toestel was op voorraad, krijg ik een mail dat het toestel niet op voorraad is. En zo gaat het altijd bij KPN beloven en niets nakomen. Sllemaal verkapte akties met veel kleine lettertjes. Waardeloos en ook nog eens schreeuwend duur.


Dat klopt niet @Bugs , de acties voor Mobiel gelden voor zowel nieuwe als verlengende klanten.

Vraag jouw cadeau aan bij Samsung via deze link. Het is namelijk een actie van Samsung.

Ontvang tijdelijk een Galaxy Watch6 LTE

bij aankoop van 13-11-2023 t/m 27-11-2023 van een Galaxy Z Flip5, Z Fold5 of S23 Series 


En dan weet je ook nog dat jouw prijs per 1 oktober 2024 omhoog gaat waarbij een percentage gebruikt gaat worden over de bruto prijs (dus inclusief het combivoordeel).

De inflatiecorrectie gaat juist niet over het combivoordeel.

Overigens is het volstrekt logisch dat er jaarlijks een inflatiecorrectie toegepast wordt immers de kosten stijgen ook voor KPN.

 

Kortom : Kom eens met een uitgekleed low-budget-abonnement met een beperkt aantal maandelijkse GB's tegen een lage prijs en zonder bijkomende voordelen. Als is het alleen maar tijdens Black Friday………

Dan moet je naar het andere merk van KPN zijnde Simyo.

Het is niet alleen de inflatie verhoging in de verhoging van een abonnement, al zal de inflatie niet hoog zijn komen ze met een andere smoes tot verhoging KPN is niet de enige hierin, en met een (graaicultuur)  nog steeds wel degelijk een geval kan zijn in bepaalde abonnementen wel zeker een geval op andere terreinen zich voordoet.

Tijdje terug nog een artikel gelezen betreft de alsmaar aan verhogingen Ziggo/KPN en dat er meer winst wordt gemaakt en de verhoging niet altijd rechtvaardig was en klanten steeds minder terug krijgt.

En overstappen naar een concurent niet overal mogelijk is en klanten veelal beperkt zijn in keuzes. wegens geen landelijke dekking in een gebied waar en door wie de kabel licht.

Ook prijsverschil is er haast niet er is geen concurentie op KPN zelf op eigen glasvezel, ook op Ziggo niet en andere providers in een gebied gebied niet.

Ben je afhankelijk van KPN heb je geen keuze ook in prijs niet die men afhuurt door anderen providers die er op zitten, ZIggo heeft alleen recht daar zit geen concurentie op Delta glasvezel ook beperkt aan concurentie op hun eigen netwerk en kan zo wel doorgaan.

Het hoppen van de een naar de ander is niet vaak mogelijk.


KPN adverteert nog steeds dat je bij aankoop van een Samsung S 23 een Samsung Galaxy Watch 6 LTE cadeau krijgt. Ook in de KPN winkel in Almere Stad hangt de advertentie levensgroot. Vandaag in Google news ook weer een advertentie dat in de Black Friday week deze aanbieding geldt. Ik heb echter niets ontvangen toen ik mijn S23 kocht afgelopen zaterdag. Ik vind deze manier van adverteren onrechtmatig. 


KPN adverteert nog steeds dat je bij aankoop van een Samsung S 23 een Samsung Galaxy Watch 6 LTE cadeau krijgt. Ook in de KPN winkel in Almere Stad hangt de advertentie levensgroot. Vandaag in Google news ook weer een advertentie dat in de Black Friday week deze aanbieding geldt. Ik heb echter niets ontvangen toen ik mijn S23 kocht afgelopen zaterdag. Ik vind deze manier van adverteren onrechtmatig. 

Hoi @Sieraad01 

Dat kan kloppen, want de Samsung Galaxy Watch 6 (4G) wordt niet verstrekt door KPN, maar moet jezelf aanvragen via de speciale promotie pagina van Samsung zelf.
Het is namelijk een actie vanuit Samsung zelf, speciaal voor nieuwe klanten van KPN en BEN.

Door te klikken op de volgende link, kom je direct uit op deze promotie pagina waar je jouw gratis Samsung Galaxy Watch 6 (4G) kunt aanvragen:

Aanvragen gratis Galaxy Watch 6

Je kunt hem aanvragen tot en met 29 januari 2024.

Inmiddels is deze promotie actie weggehaald vanaf de KPN website, omdat deze actie liep tot 27 november 2023.