Skip to main content
Beantwoord

Blijft Opnemen pakket actief na beƫindigen mobiel abonnement en teruggang naar level 1

• June 10, 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Dag, ik overweg mijn mobiele abonnement op te zeggen. Nu vraag ik mij af welke invloed dit heeft op mijn combi-voordeel. In het overzicht zie ik dat ik terug ga naar level 1. Daarin zit niet het gratis opnemen pakket. Elders lees ik dat als je al langer bij KPN bent en tenminste 2 ontvanger hebt dit opnemen pakket sowieso gratis is.Ā 

Mvg, Ed.

Ā 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@EV1441, ik zie dat je al de goede kant op gewezen bent hierboven. Je kunt eventueel overwegen of je het Opnemenpakket tegen betaling aan laat staan, stel dat je je mobiele abonnement opzegt.

Als je eerst meer wilt weten over hoe het Combivoordeel werkt, lees dan eens hier verder:

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 10, 2025

Opnemenpakket met 2 ontvangers is niet meer gratis, dat was wel zo, maar is afgeschaft.

Opnemen kost nu gewoon geld, hoeveel ontvangers je ook hebt.

Het enige gratis opnemenpakket zit in bepaalde combivoordelen ​@EV1441Ā zoals je zelf weet en nu kwijt raakt.

• June 10, 2025

Elders lees ik dat als je al langer bij KPN bent en tenminste 2 ontvanger hebt dit opnemen pakket sowieso gratis is.

Zodra iemand het thuis abonnement verlengd raakt die het kwijt. In ieder geval bij verlengen naar de nieuwe abonnementsvorm. Of het bij het verlengen van de oude abonnementsvorm wel behouden blijft weet ik niet.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@EV1441, ik zie dat je al de goede kant op gewezen bent hierboven. Je kunt eventueel overwegen of je het Opnemenpakket tegen betaling aan laat staan, stel dat je je mobiele abonnement opzegt.

Als je eerst meer wilt weten over hoe het Combivoordeel werkt, lees dan eens hier verder:

Ā