Skip to main content

Hallo,

Vanavond de knoop doorgehakt en mijn abonnement met een 10GB databundel omgezet naar een onbeperkte bundel.

Na een uurtje ofzo is dit inderdaad doorgevoerd, zie ik. Echter zie ik de korting welke je krijgt door hussel en vaste TV/Internet/Telefonie abonnement niet terug. Zie ook screenshot, met oude en nieuwe abonnement en daarbij behorende korting.

Deze korting is nu € 2,50 en zou, volgens mij, bij een onbeperkte bundel € 7,50 moeten zijn.

Wellicht komt het goed zodra de onbeperkt bundel start volgende maand, maar misschien is er ook wel iets mis gegaan. Er staat wel iets over 'exclusief bijzondere correcties of kortingen'

Dat wil ik even zeker weten. Just-to-be-sure.

Wie kan mij hiermee helpen?

Ik hoor het graag. Bedankt.

 

Groeten,

Michel

 

 

Hi @OCS! Op dit moment is de bestelling nog niet voltooid. Het is inderdaad zo dat zodra dit je korting in zal gaan op het moment dat deze volledig door is. Geen zorgen dus over de korting. :wink: Mocht het nu zo zijn dat straks de bestelling voltooid is en je in je KPN ID nog steeds de verkeerde korting ziet staan laat het dan uiteraard weten. Wel is het nog zo dat op de eerstvolgende factuur de korting niet juist weergegeven zou kunnen worden. Als dit zo is wordt het met de eerstvolgende factuur hierna gecorrigeerd.Â