Skip to main content
Beantwoord

Cadeaubon Coolblue verlengen abonnement werkt niet

  • 22 August 2024
  • 7 reacties
  • 243 keer bekeken

Goedemorgen,

ik heb een kaart via de post gekregen van KPN dat als wij ons abonnement verlengen we een cadeaubon krijgen van Coolblue. Wij zijn erg tevreden over KPN, dus willen best met 2 jaar verlengen voor die bon. Kind blij en in zijn hoofd de bon al uitgegeven aan een game.

Nu deed de QR code het niet en heb ik contact gehad met een erg vriendelijke medewerker via 0800-0402. Via navraag bij de backoffice blijkt dat ik en velen met mij deze kaart helemaal niet hadden moeten krijgen, want wij komen hier niet voor in aanmerking. Was een 'foutje'.

Sorry, maar dat vind ik erg slordig. Helemaal omdat er letterlijk staat dat er geen kleine lettertjes zijn, blijkbaar wel dus. 

Een fout maken is menselijk,  maar wil dit wel even kenbaar maken. 

Fout of niet, ik denk dat KPN nu alsnog met die kaart over de brug moet komen. Of kan je de verlenging ongedaan laten maken?


Nee, hebben in maart verlengd. Dus vond het al erg attent van KPN haha.

Maar voordat mensen net als ik hier tegen aan lopen is het misschien handig dat er een melding is in deze community. 

 


Hoi @Mayan76 

Je bent akkoord gegaan met de actie, waarbij je een Coolbleu cadeaukaart zou ontvangen.
Dan dient KPN deze Coolbleu cadeaukaart gewoon te geven, en niet achteraf alsnog te zeggen dat je niet voor deze actie in aanmerking zou komen, want zo werkt het natuurlijk niet.

KPN dient je dus gewoon die Coolbleu cadeaukaart te geven, zo simpel is het.
Het staat zo ook in de wet, dat je hoort te krijgen waarvoor je een akkoord hebt gegeven, en wat een verkoper (in dit geval KPN) jouw heeft aangeboden.

Dus het er niet bij laten zitten, en erop hammeren dat je gewoon recht hebt op deze cadeaukaart.


Hallo @Mayan76 ,

Helaas is die actie ook gestuurd naar klanten die nog helemaal niet kunnen verlengen omdat ze nog in een lopende contractperiode zitten. 
 

Er zijn al meer meldingen gesignaleerd en er is inmiddels een excuusmailing verstuurd door KPN. 
 

 

Je vind de actie terug op kpn.com/coolblue. Het is niet per sé nodig om TV bij dit verlengaanbod te kiezen:

Het actieaanbod geldt voor geselecteerde klanten die hun huidige Internet (en TV) abonnement met 1 of 2 jaar verlengen.

 

Alle actievoorwaarden vind je hier.


Hoi @Noordzee, daar horen wij dus ook bij. 

Hoi @Michel.uit.Arnhem, bedankt voor jouw reactie, maar ik heb alleen de kaart gekregen, kon er niets mee, dus ook niets afgesproken. 


Ik heb ook zn bon gekregen en kan ook niet verlengen, dit is gewoon iets lekkers beloven en dan terugtrekken.

Ik heb niet eens een mail ontvangen dat het voor mij niet geldig is/was , zeker vergeten KPN.

Jullie mogen de gedupeerden wel tegemoet komen  want dit is omgeven eerlijke deal 

 


Ik heb eerst een e-mail van KPN gekregen op 14 Aug, dat ik kan verlengen voor 2 jaar en een gereduceerd tarief de eerste 12 maanden. Een aantal dagen later krijg ik de geadresseerde Coolblue actie mailing in de bus. Dus daar ga je achteraan, blijkt dat zelfs voor mensen die de e-mail hebben ontvangen die actie niet geldt. Enkel excuses van KPN. En de bedenktermijn van 14 dagen is ondertussen verlopen, dus je kan dan ook niet meer hier onderuit komen. Schandalige marketing om klanten te misleiden.


Reageer