Skip to main content

Leuk, een email met een kadootje: een filmcode voor KPN film thuis. Die blijk je niet in te kunnen vullen.  Geen activeerknop. dus even melden bij KPN. 
leuk, een mail met een telefoonnummer en code om iemand te spreken die de vraag kan beantwoorden. Helaas. De code blijkt onbekend bij KPN dus geen contact mogelijk. 
leuk, na via de chat contact gezocht te hebben, bellen ze me terug. Helaas onbekend probleem, etc etc. Maar u hoort na een week van mij. 
Niet leuk: wederom radiostilte. 
niet leuk: nog steeds geen film…

waarom dan zo’n blije mail met kadootjes…?

Hallo ​@Abacadabra, wat balen dat je de code niet hebt kunnen gebruiken. Het is ook niet zoals het hoort, dan je contact hebt gezocht en daar niets meer van terug hebt gehoord. 

Heb je code wel per e-mail ontvangen of ging het bij het aanvragen van de code al mis? 

Mocht je de code wel ontvangen hebben, dan kun je normaal gesproken de code bestaande uit in totaal 8 cijfers en/of letter invoeren via de KPN tv-ontvanger. 

Vouchercode gebruiken via KPN tv-ontvanger:

1. Klik op menu op je afstandsbediening
  2. Ga naar Films of naar Series en kies wat je wilt kijken
  3. Kies voor Huren met voucher
  4. Vul de ontvangen vouchercode in
  5. Vul jouw TV pincode in en bekijk de film direct of later

Dank Jeroen. De code is ontvangen per mail. Die was tot een bepaalde datum te gebruiken en is nu verlopen. Je suggestie kan ik dus niet meer proberen. 
Je suggestie was overigens precies zoals in die mail aangegeven. Dit hebben we doorlopen. Wel via de stappen voor diegene die geen KPN-tv-afstandsbediening hebben. Het gaat mis bij stap ‘huren met voucher’. De knop om te huren is niet aan te klikken. Je wordt dan doorgeleid naar de website van de aanbieder. We hebben dus met ene volle huiskamer het moeten kopen. 
geen mogelijkheid om de filmcode in te vullen dus. 
geen mogelijkheid om te helpdesk te contacten na een terugbelverzoek. 
geen reactie meer van KPN. 
behoorlijk balen…

De vouchercode die jij hebt ontvangen kon enkel worden ingewisseld via de KPN tv-ontvanger. Ik krijg het idee dat het daar is fout gelopen. Om tot een schappelijke oplossing te komen, heb ik jou even een privébericht gestuurd. 

Reageer