Skip to main content

Ik ben overgestapt van Telfort Mobiel en XS4ALL Internet naar KPN Hussel-producten. De overgang van mobiel was onmiddellijk, en vanaf dat moment is bij XS4ALL de combinatiekorting verrekend. De overstapdatum van mijn internet was later (8 september 2020), waarna de voordelen teruggedraaid werden.

Op 9 oktober 2020 heb ik via chat contact gehad over de ten onrechte vervallen korting. Hierin is toegezegd dat dit zou worden gecorrigeerd over de volledige periode, dus ik had goede hoop. Ik zie echter op de latere facturen dat de korting uiteindelijk is verwerkt per reclamatiedatum (9 oktober 2020), en ik dus een ruime maand de hussel-entertainmentkorting op mijn internet én de husselkorting op mijn mobiel abonnement heb gemist. Terwijl er gewoon van KPN-dochters naar KPN is overgestapt, nota bene in één bestelling. Waar moet ik zijn om dit alsnog correct te laten corrigeren?

 

Hallo @Mark Haanen, welkom bij ons op het forum. Ondanks dat XS4ALL een KPN dochter is, werd het bij KPN een nieuw abonnement waardoor de registratie voor de korting vervallen lijkt te zijn. Die is inmiddels wel hersteld dus als ik je goed begrijp, maar nog niet met terugwerkende kracht? Er zijn verschillende manieren waarop je dit kunt aangeven, telefonisch via 0800-0402, via de chat of via mij hier :slight_smile:  In het laatste geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven, dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Dank je voor je hulp Jasper. Volgens mij heb ik alle gegevens die relevant zijn inmiddels aangevuld in het profiel.


Dank voor de gegevens @Mark Haanen, daarmee heb ik de abonnementen gevonden, De korting is nu weer actief op het abonnement, maar het heeft inderdaad ongeveer een maand niet aangestaan. Voor zowel het mobiele als het Thuis abonnement heb ik daarvoor nu een vergoeding voor je ingevoerd, op de volgende facturen zal je dit terugzien!