Vandaag mijn dochters abonnement op haar naam en emailadres overgezet omdat ze is gaan samenwonen. Haar vriend heeft al een kpn thuisabonnement gekoppeld aan zijn email. Kunnen zij dit nu ook koppelen zodat ze entertainmentkorting krijgen? En zodat ze toch haar eigen email gekoppeld kan houden aan haar mobiele abonnement?Â
Hallo ​
Dat is zeker mogelijk. Het is dan wel noodzakelijk dat zij hun adres allebei hebben geregistreerd op hetzelfde adres. Kortom: jouw dochter moet ook een adreswijziging doorgeven hebben.Â
Â
Â
Wat betreft het aanvragen van Combivoordeel:
Â
Voor het aanmelden de producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.Â
Bron:
Â
Top dat heeft ze vandaag gedaan.Â
Toen ze de koppeling in de app van haar vriend maakten was zij wel haar abonnement uit haar mijn kpn app kwijt, is dat ook op te lossen?
Top dat heeft ze vandaag gedaan.Â
Toen ze de koppeling in de app van haar vriend maakten was zij wel haar abonnement uit haar mijn kpn app kwijt, is dat ook op te lossen?
Nee, een abonnement kan maar in één KPN-ID (MijnKPN) staan. Ze kan dat abonnement wel weer terugzetten (koppelen) naar haar eigen account, dan verdwijnt het weer uit het account van haar vriend.Â
Bedankt Noordzee, duidelijk.
Dus dan geen entertainment korting? Ze s wel op hetzelfde adres gezet dus heeft wel korting op haar mobiele abonnement iig
De entertainmentkorting kan gegeven worden op bepaalde aanvullende entertainmentpakketten via het thuisabonnement. Maximaal één pakket.
Â
€ 5,- Entertainmentkorting
Ontdek sport, series, films en oneindig veel muziek. Je krijgt € 5,- Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert. Kies uit Netflix, Disney+, HBO Max, Spotify, Film1, ESPN Compleet, Xbox Game Pass Ultimate, Storytel of Viaplay.
Hmmm maar dan zal het mobiele nummer van mijn dochter dus wel op haar vriends account moeten worden gezet. Hij heeft geen kpn mobiel namelijk
Hmmm maar dan zal het mobiele nummer van mijn dochter dus wel op haar vriends account moeten worden gezet. Hij heeft geen kpn mobiel namelijk
Wat betreft een account voor MijnKPN.
Haar vriend kan zijn eigen account houden met daarin het thuisabonnement. Â
Jouw dochter kan haar eigen MijnKPN aanmaken met daarin haar mobiel abonnement.
Â
Het zijn namelijk twee verschillende abonnementen.  Via de link voor het koppelen voor voordelen worden combivoordelen verstrekt op beide abonnementen. Dat staat verder los van het gebruik van MijnKPN.Â
Â
Op het thuisabonnement wordt een gratis pluspakket toegevoegd en is er recht op entertainmentvoordeel van vijf euro indien er een entertainmentpakket is.
Op het mobiel abonnement wordt een korting verleend van 2,50 , 5,00 of 7,50 afhankelijk van het soort abonnement.Â
Lees anders de link helemaal onderin dit bericht eens door,. Daar staat een nog uitgebreidere uitleg.Â
Â
Hallo ​
Dat is zeker mogelijk. Het is dan wel noodzakelijk dat zij hun adres allebei hebben geregistreerd op hetzelfde adres. Kortom: jouw dochter moet ook een adreswijziging doorgeven hebben.Â
Â
Â
Wat betreft het aanvragen van Combivoordeel:
Â
Voor het aanmelden de producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.Â
Bron:
Â
Â
Â
Bedankt gelukt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.