Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel, 2 extra punten na activeren Multisim niet zichtbaar

• 24 juli 2025
  • 7 reacties
  • 37 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe lang moet er gewacht worden voordat de 2 extra punten bij mijn combivoordeel is bijgewerkt na het activeren van multisim?

Ik zou van 7 naar 9 punten moeten gaan, waardoor ik naar level 3 zou gaan en weer recht zou hebben op een gratis entertainment pakket.

Beste antwoord door FrankieV040

Hoi Erik of andere KPN medewerker,

Het is gelukt, level 3 met 9 punten en Multisim is zichtbaar bij combivoordeel.

Mijn keuzevoordeel was nog steeds “Netflix Premium” en stond nog steeds op +10 euro. (Basic tov. Premium)

Ik heb opnieuw mijn keuzevoordeel gewijzigd en opnieuw “Netflix Premium” gekozen en bevestigd. Nu staat er inderdaad +5 euro. (Standaard tov. Premium) Dan lijkt mij alles oke?

Bedankt!

Bekijk origineel

7 reacties

• 6711 reacties
  • 24 juli 2025
FrankieV040 schreef:

Ik zou van 7 naar 9 punten moeten gaan, waardoor ik naar level 3 zou gaan en weer recht zou hebben op een gratis entertainment pakket.

Weer? Je hebt nu level 2. Daarin heb je recht op 1 entertainmentpakket. In level 3 heb je nog steeds recht op maar 1 entertainmentpakket. De keuze is alleen iets groter misschien. Maar het is nog steeds maar 1 pakket. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 72 reacties
  • 24 juli 2025

Daar heb je gelijk in, keuze wordt groter, maar mijn punten zijn nog steeds 7 level 2 ipv. 9 level 3. De vraag was hoe lang je moet wachten na het activeren van de multisim.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 72 reacties
  • 28 juli 2025

Kan er aub. iemand van KPN reageren en dit oplossen? Heb al 2x met iemand van KPN aan de telefoon gezeten. Terugbelverzoek gedaan en netjes teruggebeld, maar was geen succes. Wie lost dit op?

7 Punten Level 3. Multisim voor smartwatch zijn 2 punten. Moet dus naar 9 punten Level 3! Dit houd volgens mij verder in :

Level 2 zit Netflix Basic twv. 8,99. Ik heb Premium, waar ik dus 10 euro per maand voor bijbetaal.

Level 3 zit Netflix Standaard twv. 13,99. Ik heb Premium, dus die 10 euro zou moeten worden 5 euro per maand.

Kan iemand dit aub. regelen?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29246 reacties
  • 29 juli 2025

Hoi ​@FrankieV040, in principe horen de punten direct toegevoegd te worden zodra de multisim order afgerond is. Maar dat gebeurt bij jou blijkbaar niet. Omdat je gegevens ingevuld staan in je profiel heb ik hiernaar kunnen kijken. En ik merk ook dat de mogelijkheden die ik heb om de punten te hervalideren niet werken. Dus ik heb een melding aangemaakt voor de back office. ZIj gaan dit rechttrekken. Ik verwacht dat je dan morgen, eventueel overmorgen, de punten erbij hebt en je voordeel kunt aanpassen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 72 reacties
  • 29 juli 2025

Hoi Erik, dank je wel.

Ik wil overigens geen voordeel aanpassen. Zoals je kunt lezen heb je in level 2 Netflix Basic en in Level 3 Netflix Standaard. Ik gebruik Netflix Premium en je betaald in level 2 daar dus extra 10 euro voor. In level 3 zou dat dus maar 5 euro zijn.

Moet ik dan zelf een of ander aktie ondernemen? Ik ga er eigenlijk vanuit, dat dat dan automatisch gaat!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 72 reacties
  • Antwoord
  • 29 juli 2025

Hoi Erik of andere KPN medewerker,

Het is gelukt, level 3 met 9 punten en Multisim is zichtbaar bij combivoordeel.

Mijn keuzevoordeel was nog steeds “Netflix Premium” en stond nog steeds op +10 euro. (Basic tov. Premium)

Ik heb opnieuw mijn keuzevoordeel gewijzigd en opnieuw “Netflix Premium” gekozen en bevestigd. Nu staat er inderdaad +5 euro. (Standaard tov. Premium) Dan lijkt mij alles oke?

Bedankt!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29246 reacties
  • 4 augustus 2025

Top dat de punten er nu bij zijn, Frankie!

En ja, je moet dan wel even handmatig je voordeel aanpassen/herbevestigen voordat de juiste korting wordt gegeven. En als daar nu netjes +5 staat, dan is het inderdaad allemaal in orde 👍🏻

Reageer