Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel aangepast (gratis opnemen pakket). Volgens mij had ik hier al veel langer recht op?

• August 29, 2025
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb een mail dat mijn combivoordeel is veranderd en het opnemen pakket nu gratis is. Volgens mij had ik hier al veel langer recht op? Graag reactie. Had jullie graag per mail of chat willen contacten, vervelend dat dat niet mogelijk is. 
mvg Anouk 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Anouknn ,

In het oudere combivoordeel was het opnemenpakket gratis bij twee ontvangers of meer. Maar op een bepaald moment (ongeveer twee jaar geleden) verviel dat voordeel voor nieuwe klanten. En sinds het vernieuwde combivoordeel bestaat, heb je weer de mogelijkheid om het opnemenpakket gratis te krijgen. Je moet echter wel zelf het initiatief nemen om over te stappen van het oude combivoordeel naar het vernieuwde combivoordeel. 

Meer informatie:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 29, 2025

Hallo ​@Anouknn ,

In het oudere combivoordeel was het opnemenpakket gratis bij twee ontvangers of meer. Maar op een bepaald moment (ongeveer twee jaar geleden) verviel dat voordeel voor nieuwe klanten. En sinds het vernieuwde combivoordeel bestaat, heb je weer de mogelijkheid om het opnemenpakket gratis te krijgen. Je moet echter wel zelf het initiatief nemen om over te stappen van het oude combivoordeel naar het vernieuwde combivoordeel. 

Meer informatie:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Anouknn, welkom op onze community! Ik zie dat ​@Noordzee al goed meedenkt! Beantwoordt dit jouw vraag?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 9, 2025

Daar ga ik wel vanuit ​@Thomas van KPN. In ieder geval heeft ze nu het voordeel in de knip zitten.