Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel aangevraagd en geactiveerd, maar het lukt niet

• June 4, 2025
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Gisteren heb ik een keuze uit combivoordeel gekozen en  ik kreeg er een mailtje van en heb het geactiveerd. Toch gebeurde er toch niet 🤔

Wat nu?

Beste antwoord door Marlon92

Hoi Marlon92,

Ik zie dat er HBO Max op tv staat, er zijn de 2 keuzes van abonneer je nu of inloggen. 

Als je gratis HBO wilt, dan zal je dat wel moeten activeren. 

https://www.kpn.com/service/ugs/hbo-activeren

Je zult daarbij op de site van HBO een account aan moeten maken. Waarbij je zelf een wachtwoord kiest. Dat kan KPN niet voor je doen. Dat moet je zelf doen. Daarbij kun je in de app op de tv inloggen. 

Let op dat je het goed doet. Anders betaal je alsnog voor HBO. Als HBO jouw om een rekeningnummer vraagt, dan weet je dat je ergens de verkeerde afslag genomen hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• June 4, 2025

Hoe zie je dat het niet gebeurd is? Wat had je verwacht? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 4, 2025

Hoi Marlon92,

Ik zie dat er HBO Max op tv staat, er zijn de 2 keuzes van abonneer je nu of inloggen. 

• Antwoord
  • June 4, 2025

Hoi Marlon92,

Als je gratis HBO wilt, dan zal je dat wel moeten activeren. 

https://www.kpn.com/service/ugs/hbo-activeren

Je zult daarbij op de site van HBO een account aan moeten maken. Waarbij je zelf een wachtwoord kiest. Dat kan KPN niet voor je doen. Dat moet je zelf doen. Daarbij kun je in de app op de tv inloggen. 

Let op dat je het goed doet. Anders betaal je alsnog voor HBO. Als HBO jouw om een rekeningnummer vraagt, dan weet je dat je ergens de verkeerde afslag genomen hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 4, 2025

Hey 

Het is gelukt! Van hartelijk bedankt! 

Echt super dat je mij hebt geholpen 😁

Een heel fijne woensdag 👍🏽