Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel aanvragen lukt niet. Blijft hangen bij de eerste stap

• July 25, 2025
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Goedenavond

Ik heb nu een mobiel abonnement en internetglasvezel + tv kijken bij jullie maar krijg de kpn combivoordeel niet voor elkaar. Als ik mijn abonnementsnummer invul gebeurd er niks blijf hangen bij stap 1. Dit geld ook als ik mijn mobiele nummer invul.

Abonnement loopt sinds 18 juli (glasvezel) , mobiel sinds maart 2025

Wat te doen

Groet Marten

Beste antwoord door Noordzee

Dat verschil in postcode zou de boosdoener kunnen zijn. Maar het kan ook wat anders zijn.

Neem sowieso contact op met de klantenservice om het alsnog in orde te maken.  

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2025

Hallo ​@Marten W ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Een voorwaarde is wel dat beide abonnementen (internet-thuis en mobiel) op precies hetzelfde adres staan geregistreerd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 26, 2025

Ik zie nu op mijn adres gegevens bij de een is het 8316NJ en bij de andere 8316 NJ dus met spatie dat zal toch niet het euvel zijn?

Marten

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 26, 2025

Dat verschil in postcode zou de boosdoener kunnen zijn. Maar het kan ook wat anders zijn.

Neem sowieso contact op met de klantenservice om het alsnog in orde te maken.  

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Marten W. Welkom op de community! Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice over het combivoordeel? Zij kunnen vaak direct zien wat er aan de hand is en je helpen met het activeren. Is het inmiddels al geregeld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 30, 2025

Ja heb contact opgenomen en alles is geregeld en naar tevr3denheid opgelost

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Marten W Wat fijn om te horen dat alles is geregeld en naar tevredenheid is opgelost! 😊