Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel activeren lukt niet

• February 12, 2025
  • 7 reacties
  • 934 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik krijg op de een of andere manier niet mijn combivoordeel geactiveerd.

Het betreft 3 mobiele nummers met een Internet en TV abonnement.

Zouden jullie mij verder kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Luc

Beste antwoord door Noordzee

OK ​@LucS ,

Mogelijk staat er wat verkeerd bij jouw adresgegevens.

Hier kun je verder niet geholpen worden. Je kunt daarom het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 12, 2025

Hallo ​@LucS ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van Combivoordeel kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Daarna kun je je aanmelden voor de nieuwe Combivoordelen. Je moet dit zelf regelen via de MijnKPN-app.

Meer informatie: 

• Auteur
  • Topper
  • February 12, 2025

Hallo ​@Noordzee,

Als ik de voordelen wil nakijken en activeren, krijg ik de volgende melding te zien:

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen….

Wanneer ik vervolgens via de MijnKPN-app naar "Bekijk jouw voordelen" ga, kom ik op een algemene pagina. Daar kan ik de optie "Ik wil Combivoordeel" selecteren, maar daarna word ik doorgestuurd naar een pagina om een mobiel of tv-abonnement af te sluiten.

Dit roept bij mij de vraag op: heb ik dan toch Combivoordeel? Maar op mijn factuur zie ik geen €7,50 korting terug.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 12, 2025

OK ​@LucS ,

Hier kun je verder niet geholpen worden. Je kunt daarom het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 17, 2025

OK ​@LucS ,

@LucS 

Is het gelukt via de klantenservice? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 20, 2025

Hi ​@LucS, ook ik ben benieuwd of het inmiddels gelukt. Laat je dit nog even weten? 

• Auteur
  • Topper
  • February 28, 2025

Hallo ​@Alex van KPN , excuses ik zie dat ik helemaal niet meer heb gereageerd op je bericht.

Het is inmiddels gelukt. Het internet abonnement stond bij jullie niet helemaal correct. Dit is nu geregeld. Top service!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 3, 2025

Geen enkel probleem, ik ben blij om te lezen dat het allemaal gelukt is.