Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel activeren lukt niet

• May 18, 2026
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Zoals de titel al zegt; combivoordeel activeren lukt niet. 

Ik heb al 10x de producten toegevoegd of KPN ID gekoppeld, maar er wordt maar geen huishouden aangemaakt. 

Ik heb mobiel, internet/tv etc. 

Ik wil niet bellen, het is 2026. Graag een oplossing. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@BramvR ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Let op : Het duurt bij een nieuw abonnement ongeveer twee werkdagen voordat alles goed geregistreerd stat in MijnKPN.

Verder is het van belang dat  de adressen van beide abonnementen precies overeenkomen. 

Meer informatie:

Wil je niet zelf bellen met KPN? 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 18, 2026

Beste ​@BramvR wat is de mislink tussen bellen en 2026?

Zie onderstaande link voor aanvullende hulp en info:

https://community.kpn.com/kennisbank-kpn-voordelen-143

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2026

Beste JanD,

Zoals ik al schreef werken de normale stappen niet.

De mislink tussen bellen en 2026 is dat ik verwacht dat ik gewoon online contact op kan nemen met een bedrijf dat mij 100 euro per maand kost, en daar niet mee hoef te bellen ;-)

Beste ​@BramvR wat is de mislink tussen bellen en 2026?

Zie onderstaande link voor aanvullende hulp en info:

https://community.kpn.com/kennisbank-kpn-voordelen-143

Succes

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 18, 2026

Hallo ​@BramvR ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Let op : Het duurt bij een nieuw abonnement ongeveer twee werkdagen voordat alles goed geregistreerd stat in MijnKPN.

Verder is het van belang dat  de adressen van beide abonnementen precies overeenkomen. 

Meer informatie:

Wil je niet zelf bellen met KPN? 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

Nope, werkt nog steeds niet… Beide abonnementen (mobiel en thuis) staan er wel gewoon in. Maar iets aanzetten of activeren, of huishouden aanmaken werkt niet. 

Ondertussen ook een chatbericht gestuurd via Facebook, ben benieuwd hoe lang dat duurt.