Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel activeren lukt niet na verhuizing

• February 20, 2026
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik ben anderhalve week geleden verhuisd, op mijn oude adres had ik altijd combivoordeel met XS4ALL internet icm KPN mobiel abonnement. 
Nu heb ik sinds 1 februari KPN internet + tv op mijn nieuwe adres, en ik heb ook nog steeds mijn KPN mobiel abonnement (adres een week geleden gewijzigd naar het nieuwe adres). Het XS4ALL abonnement op het oude adres is per 13 februari beëindigd. 

Als ik in de KPN app kijk, staat bij mijn combivoordeel alleen een vraagteken. Als ik probeer mijn huishouden opnieuw samen te stellen, krijg ik de foutmelding “dit abonnement staat ingeschreven op een ander adres”.

Vanochtend heb ik contact gehad met de helpdesk, die zagen ook een foutmelding staan maar hebben alles voor me aangepast. Mijn combivoordeel zou nu actief moeten zijn. Ook zagen ze dat ik nog geen voordeel had misgelopen (anders zou ik worden gecompenseerd). Alleen, als ik in de KPN app kijk, staat mijn combivoordeel nog steeds op vraagteken, en krijg ik nog steeds dezelfde melding dat mijn abonnement op een ander adres staat ingeschreven. Ook zie ik dat mijn KPN mobiel maandbedrag hoger is dan wat ik normaal betaalde. 

Ik word er een beetje moedeloos van, iemand nog een idee wat ik kan doen? Ik heb de app al herstart. 

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@Mimumimu, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Zou je eens willen proberen om volledig uit te loggen uit de MijnKPN app en daarna opnieuw in te loggen? Soms wordt de weergave pas ververst na een nieuwe inlogsessie. Ik heb hier ook nog even met je gegevens meegekeken en zag dat er een kleine fout in het adres stond. Die heb ik inmiddels aangepast, ik ben erg benieuwd of je Combivoordeel nu wél goed ziet staan in de app. Wil je laten weten wat je nu ziet? Dan kijken we zo nodig verder met je mee! 😊

2 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Mimumimu, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Zou je eens willen proberen om volledig uit te loggen uit de MijnKPN app en daarna opnieuw in te loggen? Soms wordt de weergave pas ververst na een nieuwe inlogsessie. Ik heb hier ook nog even met je gegevens meegekeken en zag dat er een kleine fout in het adres stond. Die heb ik inmiddels aangepast, ik ben erg benieuwd of je Combivoordeel nu wél goed ziet staan in de app. Wil je laten weten wat je nu ziet? Dan kijken we zo nodig verder met je mee! 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2026

Het werkt nu! Heel erg bedankt!

Ik had al een paar keer telefonisch contact gehad met de helpdesk, die ook de adres foutmelding zagen, maar kreeg steeds te horen dat ik nog een aantal werkdagen moest wachten. Ik denk dat dat adresfoutje wat jij hebt gevonden en aangepast, de boosdoener was! 🙏