Skip to main content
Vraag

Combivoordeel bij consumenten Internet+TV en zakelijk Sim Only?

• February 5, 2025
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Krijg je ook Combivoordeel als je op het zelfde adres consumenten internet + TV hebt EN zakelijk sim only?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Annoniem88, het is belangrijk dat jouw producten een ‘huishouden’ vormen, dan kan je de Combivoordelen aanvragen en gebruiken. Dit kun je controleren in MijnKPN. In ons topic lees je meer over het vernieuwde Combivoordeel.

Voor echt zakelijke abonnementen is er zakelijk Combivoordeel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2025

Extra info,

Ik heb een eenmanszaak, gevestigd op woonadres waar ook een consumenten internet + tv abonnement op actief is. Dus bedrijfsadres = woonadres, wordt dit dan als 1 ‘huishouden’ gezien en kom ik dus in aanmerking voor combivoordeel, of is zakelijk combivoordeel altijd gescheiden van consumenten combivoordeel?

ps. Ik zit te kijken om zakelijk over te stappen naar KPN sim only dus kan nog niks zien in MijnKPN.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Zakelijk Combivoordeel staat inderdaad los van de particuliere voordelen. Het Internet en TV abonnement dat je nu hebt komt wel in aanmerking voor ons nieuwe (particuliere) Combivoordeel. Je kunt overwegen om een particulier mobiel abonnement te nemen, misschien, want dan kun je alles combineren. Als het echt een zakelijk mobiel abonnement wordt, lukt dat niet ben ik bang.

Je kunt voor opties eventueel contact opnemen met onze zakelijke klantenservice, via 0800-0403. Wil je meer advies over de particuliere mobiele abonnementen, dan kan je een belafspraak maken.