Skip to main content
Vraag

Combivoordeel blijft op level 0 staan

• September 28, 2026
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo,

Ik heb zowel een mobiel abonnement als een internetabonnement op mijn MijnKPN account. Beide staan zichtbaar onder “Producten”.

Toch blijft mijn CombiVoordeel op level 0 staan, en er verschijnt steeds de melding dat er geen huishouden is aangemaakt, terwijl het huishouden al eerder is aangemaakt en het mobiele nummer is toegevoegd.

Willen jullie alstublieft controleren of mijn abonnementen in jullie systeem correct aan elkaar gekoppeld zijn?

Kunnen jullie mij helpen

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 28, 2026

Hallo ​@Daniella92 ,

Gaat om een nieuw abonnement? Het duurt namelijk ongeveer twee werkdagen voordat je ze aan elkaar kunt koppelen in MijnKPN. De adresgegevens moeten dan wel precies gelijk zijn. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. 

De KPN klantenservice kan dit voor jou aanpassen. Via dit platform werkt het niet.  

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28

Hi ​@Daniella92, welkom allereerst bij onze community. 

Erg vreemd dat het jou niet lukt. Ik zou dit graag willen onderzoeken. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Jij hoeft verder niets te doen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 1, 2026

Hi ​@Daniella92, welkom allereerst bij onze community. 

Erg vreemd dat het jou niet lukt. Ik zou dit graag willen onderzoeken. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Jij hoeft verder niets te doen. 

Ik heb de gegevens aangevuld.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28

Super! Dankjewel, ik ga voor je bezig en kom hier zo snel mogelijk op terug. 

• Topper
  • October 2, 2026

Hier na een contractovername vanochtend van level 3 naar geen combivoordeel. Bij vorige overname ging alles prima, nu staan alle voordelen uit of zo... Zodra het contract op mijn naam kwam ging level 3 uit :( klantemservice al gesproken, benieuwd wat het wordt... maar iets met de combivoordelen lijkt niet in orde