Hallo ​@Nnn.K ,
Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van Combivoordeel kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.Â
Wat betreft het opnemenpakket. Sinds 22 oktober 2024 is het opnemenpakket niet meer gratis voor nieuwe abonnee's. In de huidige voorwaarden is dat niet meer inbegrepen. Je kunt je nog wel apart abonneren op het opnemenpakket. Dat kost vijf euro per maand. Je kunt dit via MijnKPN aanzetten. Â
Â
Hi ​@NoordzeeÂ
Dat is juist het probleem. Ik kan het niet activeren.
Alles is toegevoegd in mijn KPN. Alle 5 de mobiele nummers en thuis internet en tv+ staan erin, maar hij geeft de combivoordelen niet weer, dus die kan ik niet activeren.
Als dat komt omdat de systemen van KPN meer tijd nodig hebben dan is dat prima. Maar dan zou dat gemeld moeten worden.
Dat opnemen er niet bij zit is onacceptabel. Dat is juist de reden waarom ik het via mobiel.nl heb afgesloten. Daar zat het nog wel bij. Gaat heel vervelend worden als dat ontkend wordt. Vooral vervelend omdat het nu niet werkt en ik het nog niet betaald wil activeren. Kost me 24x5=120 euro in de 2 jaar. Dat verpest redelijk mijn berekende voordeel om over te stappen.
OK ​@Nnn.K ,
Je kunt dan de klantenservice vragen om de combivoordelen voor jou aan te zetten. Â
Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.
Voor een gratis opnemenpakket kom je hier niet verder. Als je van mening bent dat Mobiel.nl dat jou heeft toegezegd, dan kun je daar een klacht indienen. Ik vrees dat ze jou verkeerd voorgelicht hebben omdat ze nog niet op de hoogte waren van de onlangs (24 oktober 2024) gewijzigde regels. Â
Â
 Hoi ​@Nnn.K, welkom!Â
Alles is toegevoegd in mijn KPN. Alle 5 de mobiele nummers en thuis internet en tv+ staan erin, maar hij geeft de combivoordelen niet weer, dus die kan ik niet activeren.
Het is niet in de MijnKPN omgeving waar je deze koppeling moet maken. Het koppelen voor de voordelen, gebeurt op een andere plek, die Noordzee al linkte:
 Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van Combivoordeel kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten.
Â
Dit verschil is er omdat je aan één MijnKPN abonnementen kunt koppelen die verschillende adressen hebben. Maar voordelen gelden alleen voor abonnementen op hetzelfde adres. Vandaar dat je dit op een andere plek moet aanmelden.
Â
Â
Als het ook via die pagina niet lukt om de voordelen actief te krijgen, dan kun je normaliter het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dan nakijken of de adressen goed staan, en de voordelen alsnog voor je activeren.
Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.
Â
Â
Maar, omdat jij jouw gegevens in je forumprofiel hebt gezet, heb ik dit al kunnen nakijken. Ik zag dat het vaste abonnement inderdaad nog niet gekoppeld was, dus dit heb ik alsnog gedaan. Ik verwacht dat dit ergens vandaag dan verwerkt is. Je ziet dit op je volgende factuur met terugwerkende kracht naar vandaag.Â
Â
Tenslotte, wat betreft het gratis opnemenpakket, dat staat niet in je bevestiging. Daarin staat alleen KPN TV en in totaal twee ontvangers. Opnemenpakket wordt niet genoemd. Dat is dus omdat het een voordeel was dat wij gaven aan klanten die twee ontvangers hadden. Maar daar zijn we mee gestopt. Ik zie dat je inmiddels wel het opnemenpakket hebt toegevoegd aan je abonnement. Dit is dan een betaalde versie, en dat kunnen wij verder niet aanpassen.
Als dit gratis opnemenpakket nog wel werd weergegeven bij mobiel.nl, dan ligt dit bij hun. En moet je ook bij hen zijn als je hierover een klacht zou willen indienen.
Bedankt Erik,
Voordelen zijn nu inderdaad zichtbaar. Het kwam er afgelopen dagen niet van om een belafspraak te maken, maar ik zag dat er meestal vanuit de community ook gekeken werd, dus had expres al mijn gegevens toegevoegd.Â
Klopt dat het niet in mijn KPN zit, dat had ik verkeerd beschreven, via de link in mijn KPN kom je op een aparte site. Maar wel apart dat het mij zelf daar niet lukte, ook niet met verwijderen en opnieuw toevoegen.Â
Voor het opnemen pakket ga ik dan maar achter mobiel.nl aan. Heb niet voor niks 2 tv ontvangers genomen. Ben benieuwd hoe die gaan reageren.