Hoi @Antonio1954, goed om te lezen dat jij jouw vraag stelt via ons platform.
Begrijp ik nu goed dat je nu een los betaald Netflix Basis abonnement hebt besteld en deze graag zou willen omzetten naar de gratis variant?
Mijn advies is het volgende:
- Check in de MijnKPN app op welk level je precies zit.
Inloggen in de app, klikken op je profiel en vervolgens op Combivoordeel. Hier staat aangegeven in welk level je zit.
In level 1 kun je gebruik maken van het keuzevoordeel Netflix Basis op onze kosten. - Als je hier gebruik van wenst te maken, klik je in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor Netflix Basis. Wij gaan de aanvraag van dit keuzevoordeel verwerken en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van.
- In de bevestiging staat een linkje: log bij activatie via KPN in met je bestaande inloggegevens van Netflix. Je account wordt dan automatisch overgezet en het keuzevoordeel is gratis.
Let op:
Het activeren kan alleen in de MijnKPN app. Door het succes is er nu een wachtrij. Probeer het later deze week nog eens.
Bij elk level krijg je het Pluspakket op onze kosten: deze kun je niet opzeggen 😅
Uitleg over de nieuwe voordelen en de veelgestelde vragen kun je in het onderstaande topic vinden:
Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd hebt en anders lees ik je graag welke vraag je nog hebt!