Skip to main content
Beantwoord

CombiVoordeel en Pluspakket: Hoe werkt de verrekening met Netflix?

• 7 februari 2025
  • 2 reacties
  • 355 keer bekeken

Hallo. Ik heb gisteren Netflix-basis aangeschaft en mijn rekening gaat nu omhoog van 74 naar 84 euro per maand. Nu heb ik al combi-voordeel door het pluspakket . Het pluspakket gebruik ik echter niet. Als ik dat opzeg , verschuift het combi-voordeel dan naar Netflix , waardoor mijn rekening lager wordt en Netflix daarmee gratis , hetgeen mijn bedoeling is.

Vraag 2: hoe zeg ik pluspakket op? Dat lukt me niet in de kpn-app.

Dank voor reactie bij voorbaat 

Ton Evers

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hoi ​@Antonio1954, goed om te lezen dat jij jouw vraag stelt via ons platform.

Begrijp ik nu goed dat je nu een los betaald Netflix Basis abonnement hebt besteld en deze graag zou willen omzetten naar de gratis variant?
Mijn advies is het volgende:

• Check in de MijnKPN app op welk level je precies zit. 
    Inloggen in de app, klikken op je profiel en vervolgens op Combivoordeel. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 
    In level 1 kun je gebruik maken van het keuzevoordeel Netflix Basis op onze kosten.
  • Als je hier gebruik van wenst te maken, klik je in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor Netflix Basis. Wij gaan de aanvraag van dit keuzevoordeel verwerken en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 
  • In de bevestiging staat een linkje: log bij activatie via KPN in met je bestaande inloggegevens van Netflix. Je account wordt dan automatisch overgezet en het keuzevoordeel is gratis. 

Let op:
Het activeren kan alleen in de MijnKPN app. Door het succes is er nu een wachtrij. Probeer het later deze week nog eens.

Bij elk level krijg je het Pluspakket op onze kosten: deze kun je niet opzeggen 😅

Uitleg over de nieuwe voordelen en de veelgestelde vragen kun je in het onderstaande topic vinden:

Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd hebt en anders lees ik je graag welke vraag je nog hebt!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7479 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2025

Hoi ​@Antonio1954, goed om te lezen dat jij jouw vraag stelt via ons platform.

Begrijp ik nu goed dat je nu een los betaald Netflix Basis abonnement hebt besteld en deze graag zou willen omzetten naar de gratis variant?
Mijn advies is het volgende:

• Check in de MijnKPN app op welk level je precies zit. 
    Inloggen in de app, klikken op je profiel en vervolgens op Combivoordeel. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 
    In level 1 kun je gebruik maken van het keuzevoordeel Netflix Basis op onze kosten.
  • Als je hier gebruik van wenst te maken, klik je in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor Netflix Basis. Wij gaan de aanvraag van dit keuzevoordeel verwerken en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 
  • In de bevestiging staat een linkje: log bij activatie via KPN in met je bestaande inloggegevens van Netflix. Je account wordt dan automatisch overgezet en het keuzevoordeel is gratis. 

Let op:
Het activeren kan alleen in de MijnKPN app. Door het succes is er nu een wachtrij. Probeer het later deze week nog eens.

Bij elk level krijg je het Pluspakket op onze kosten: deze kun je niet opzeggen 😅

Uitleg over de nieuwe voordelen en de veelgestelde vragen kun je in het onderstaande topic vinden:

Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd hebt en anders lees ik je graag welke vraag je nog hebt!

• Auteur
  • Topper
  • 23 reacties
  • 7 februari 2025

Dag Shyrin. Dank voor reactie. Ik heb zinnetje “ik wil een ander cadeau” gevonden. Het werkt nu niet naar ik begrijp vanwege drukte bij kpn. Ik probeer later nog eens . Groet Ton