Skip to main content
Antwoord

Combivoordeel entertainment wijzigen naar Netflix en daarbij Videoland behouden

• November 15, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een Level 3 combivoordeel waarbij de entertainment deal Videoland is.

Nu wil ik dit graag wijzigen naar Netflix maar ik zou graag het account bij Videoland behouden en Videoland via KPN gaan betalen.

Ik kan nergens vinden of het account bij Videoland blijft bestaan of wordt opgeheven zodra ik de entertainmentdeal wijzig naar Netflix. Weet iemand hoe dit werkt?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Natas79 

Welkom op de community van KPN.

Zodra je jouw combivoordeel wijzigt van Videoland naar Netflix, wordt het abonnement bij Videoland beëindigd en kun je dan ook niet meer gebruiken.

Maar wees gerust, tijdens het wijzigen van je combivoordeel naar Netflix krijg je vanzelf de melding waarin wordt aangegeven of je Videoland wilt behouden, als betaalde dienst.
Daar kun je dan bij Videoland een vinkje zetten, en je Videoland abonnement loopt dan gewoon door zonder onderbreking, maar dan wel als aparte betaalde dienst.

Je hoeft hiervoor géén contact op te nemen met de klantenservice van KPN, want het wijst zich vanzelf zodra je jouw combivoordeel wilt wijzigen naar Netflix.

3 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 15, 2025

Wellicht heb je hier iets aan, kom je er niet uit bel dan de klantenservice 0800 0402 of je terug laten bellen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Natas79 

Welkom op de community van KPN.

Zodra je jouw combivoordeel wijzigt van Videoland naar Netflix, wordt het abonnement bij Videoland beëindigd en kun je dan ook niet meer gebruiken.

Maar wees gerust, tijdens het wijzigen van je combivoordeel naar Netflix krijg je vanzelf de melding waarin wordt aangegeven of je Videoland wilt behouden, als betaalde dienst.
Daar kun je dan bij Videoland een vinkje zetten, en je Videoland abonnement loopt dan gewoon door zonder onderbreking, maar dan wel als aparte betaalde dienst.

Je hoeft hiervoor géén contact op te nemen met de klantenservice van KPN, want het wijst zich vanzelf zodra je jouw combivoordeel wilt wijzigen naar Netflix.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Natas79. Welkom op de KPN Community! Leuk dat je meerdere abonnement combineert bij KPN en zo ook van enkele voordelen kunt genieten. Dan wil je ook wel eens wat anders en dan snap ik dat zo'n vraag als de jouwe de hoek om komt kijken. Nu stond​@Michel.uit.Arnhem al vrij vlot paraat met een mooi uitgebreid antwoord. Dank daarvoor! 

Is het gelukt met die uitleg of zit je toch nog met enkele vragen? Laat het maar weten! Wil je nog meer weten over onze nieuwe Combivoordelen, kijk dan op onze Kennisbank.