Skip to main content
Vraag

Combivoordeel: hoe kan ik data delen? En Netflix loopt steeds vast

• March 20, 2026
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik heb me erop geabonneerd nadat ik een mobiele telefoon met abonnement had gekocht, en ik heb internet thuis. Er was een optie genaamd Compivoordel , waarmee ik mijn data kon delen met iemand thuis en gratis Netflix kon kijken. Ik kan de service echter niet gebruiken omdat het programma steeds vastloopt, en ik wil mijn data delen met mijn man zodat hij Netflix kan activeren.

3 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ruaa, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! 

Met Combivoordeel kun je voordelen krijgen als je een mobiel abonnement én internet voor thuis hebt op hetzelfde adres. Denk hierbij aan:

• Extra (of gedeelde) data
  • Kortingen
  • Of bijvoorbeeld een extra zoals Netflix (afhankelijk van je pakket)

Het delen van data met je man kan alleen als zijn mobiele nummer ook gekoppeld is aan hetzelfde huishouden (dus hetzelfde adres en binnen MijnKPN onder hetzelfde account of huishouden). Zodra het huishouden compleet is op één adres in de MijnKPN app, kun je daar ook zelf het Combivoordeel aanzetten. Heb je zowel internet als mobiel, dan kom je inderdaad in aanmerking voor bijvoorbeeld Netflix Basic.

Als de app vastloopt, kan het zijn dat de koppeling nog niet goed is gegaan of dat er iets technisch misgaat. Zou je kunnen uitleggen wat er precies misgaat zoals een bepaalde foutcode of een melding bijvoorbeeld? Dan kan ik gerichter met je mee kijken!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2026

Ik weet niet waar ik mijn koppelingsnummer voor het KPN-netwerk kan wijzigen; er is altijd wel een probleem met het programma. Ik heb ook een CompuFordeal-abonnement, maar de optie voor het delen van data verschijnt niet.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ruaa, ik weet niet helemaal wat je bedoelt met het koppelingsnummer. Bedoel je misschien het koppelen van je mobiele abonnement aan je huishouden? Je kunt dit meestal eenvoudig doen in de MijnKPN-app door je telefoonnummer en klantnummer toe te voegen. Dat is voldoende om het huishouden te koppelen.

Wil je daarnaast je community-profiel invullen met postcode, huisnummer en geboortedatum? Dan kan ik voor je controleren of het huishouden goed gekoppeld staat. Vermeld daar ook even met welk nummer je data wilt delen. Laat je het weten wanneer dit is gelukt? 😊