Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel, hoe moet ik HBO activeren?

• February 15, 2025
  • 5 reacties
  • 267 keer bekeken

Goedendag, ik had gisteren een combivoordeel gekozen en kreeg een e-mail binnen dat ik het moest activeren. Ik drukte op de groene knopje om het te activeren ik werd gestuurd naar een andere kpn web pagina waar er stond dat ik geen entertainment moest activeren. Ik heb overal gezocht hoe ik het moet activeren maar heb niks gevonden. Het combivoordeel is van Hbo Max.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

​@Andrei Pavel Dat kan, als je voorheen nog geen HBO had. Een HBO account is niet hetzelfde als een KPN account, omdat je KPN account echt voor je KPN diensten is. Dus had je voorheen nog geen HBO, dan kan je dus een nieuw account aanmaken voor HBO en op die manier activeren:

HBO Max bij KPN activeren

Als je HBO Max hebt besteld, wordt het toegevoegd als Entertainmentoptie bij jouw abonnement. Je ontvangt een aparte e-mail om het te activeren. Je volgt dan deze stappen:

• Ga naar kpn.com/hbomaxactiveren
  • Klik op activeren en log in met je KPN ID
  • Activeer HBO Max bij KPN en volg de stappen om een account te maken

Kom je er daarmee toch niet uit, dan kan je ook een belafspraak maken voor directe hulp hierbij.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• February 15, 2025

Dit is de pagina om HBO te activeren:

https://www.kpn.com/service/ugs/hbo-activeren

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 15, 2025

Daar ga ik ook de hele tijd naartoe maar als ik dan naar beneden scroll en als ik op activeer hbo max druk woord ik door gestuur naar een andere pagina van kpn waar in staat: 

Activeer je entertainment

Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Andrei Pavel, ik lees dat 't activeren van HBO Max niet gelijk lukt, je had de activatiemail al wel binnen dus? Ben je intussen verder gekomen?

Gewoonlijk moet je via deze stappen HBO Max kunnen activeren. Ik ben benieuwd of het daarmee lukt, of anders of je er intussen uit gekomen bent.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 22, 2025

Hallo ik had al die stappen gedaan maar het lukt niet. Ik krijg geen scherm dat er een account is gevonden met het zelfde e-mail. Terwijl ik hetzelfde e-mail had gebruikt bij kpn als bij het maken van mijn hbo max account.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

​@Andrei Pavel Dat kan, als je voorheen nog geen HBO had. Een HBO account is niet hetzelfde als een KPN account, omdat je KPN account echt voor je KPN diensten is. Dus had je voorheen nog geen HBO, dan kan je dus een nieuw account aanmaken voor HBO en op die manier activeren:

HBO Max bij KPN activeren

Als je HBO Max hebt besteld, wordt het toegevoegd als Entertainmentoptie bij jouw abonnement. Je ontvangt een aparte e-mail om het te activeren. Je volgt dan deze stappen:

• Ga naar kpn.com/hbomaxactiveren
  • Klik op activeren en log in met je KPN ID
  • Activeer HBO Max bij KPN en volg de stappen om een account te maken

Kom je er daarmee toch niet uit, dan kan je ook een belafspraak maken voor directe hulp hierbij.