Skip to main content

Ik zit nu in Level 1. Volgens het overzicht heb ik nog 1 punt nodig voor Level 2. Als ik het Duits pakket toevoeg, is dat dan ook 1 punt gescoord? Zo niet, welke ZOU ik dan wel kunnen toevoegen om 1 punt te krijgen?

Hoi ​@Arnout_67 
Ja dan heb je weer een punt, ik heb hetzelfde gedaan en toen zat ik op level 2

Tenzij je al een ander pakket hebt, dan gaat de vlieger niet op.

ESPN compleet heb ik nu. Mag ik dan het Duitse pakket toevoegen voor 1 punt?

ESPN compleet heb ik nu. Mag ik dan het Duitse pakket toevoegen voor 1 punt?

Hallo ​@Arnout_67 ,

Ja, je kunt het Duitse pakket toevoegen voor één extra punt. 

bron:

Pak één punt bij:

• Streaming: Netflix, Spotify, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Videoland, Viaplay, Storytel en Xbox Game Pass en Storytel
  • Tv-pakket: Ziggo Sport, ESPN, Film1, Gay TV, Duits pakket, Turks pakket, Hindi pakket en Erotiek pakket
  • Cloud & Security: KPN Veilig, ESET, 1Password en Google One

Maar je hebt nu al ESPN Compleet en dat wil je waarschijnlijk houden. Het enige wat je erbij krijgt als je in level twee komt is het gratis opnemenpakket. Wel kun je ESPN Compleet eventueel omruilen voor één van de andere vier hieronder genoemde entertainmentpakketten bij level twee. 

Dit zijn de voordelen bij de twee levels: 

Combivoordeel level één

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

Combivoordeel level twee

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Simyo is ook van KPN, toch? Als ik een abonnement daarop zou nemen, dan heb ik in feite 2 KPN mobiele abonnementen. Dus dan ook dubbele data. En bij Combivoordeel heb ik dan 1 punt verdiend. Genoeg voor level 2.

Simyo is ook van KPN, toch? Als ik een abonnement daarop zou nemen, dan heb ik in feite 2 KPN mobiele abonnementen. Dus dan ook dubbele data. En bij Combivoordeel heb ik dan 1 punt verdiend. Genoeg voor level 2.

Nee. Simyo is wel van KPN, maar het is een aparte provider. Abonnementen van Simyo tellen niet mee voor het combivoordeel. 

Duits pakket toevoegen krijg ik dan wel 1 punt?

Duits pakket toevoegen krijg ik dan wel 1 punt?

Jazeker. 

Dus nu kan ik onbeperkt opnemen? In de cloud of met een usb stick ?

Als het goed is, zou dat automatisch aangepast moeten zijn zodra je in level twee zit. Maar dan kun je zelf checken in Mijn KPN. Het kan ook zomaar zijn dat het enkele werkdagen duurt voordat alles is verwerkt. 

Controleer dus eerst of de alle voordelen actief zijn via MijnKPN. 

Reageer