Skip to main content
Vraag

Combivoordeel ineens verdwenen waardoor ik korting mis

• August 24, 2026
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Zelfde probleem hier ook 😔 hele discussie was ook ineens spontaan uit / niet berekend  makkelijk verdienen kpn  hier ook inmiddels al 68,50 niet  berekend aan korting zie het als oplichting en kpn geeft geen thuis  en tegemoet komen ho maar. Zodra t kan weg bij kpn voel me behoorlijk opgelicht schande kpn

Ā 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@jess1978Ā .

Ik schrik hier van, vooral omdat je aangeeft dat je inmiddels €68,50 aan korting mist en dit als oplichting ervaart. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik wil graag eerst goed begrijpen wat er precies is gebeurd. Kun je aangeven om welke korting(en) het gaat en vanaf welke factuur je ziet dat deze niet meer wordt verrekend? Je geeft ook aan dat de eerdere discussie hierover ineens is verdwenen of niet meer zichtbaar was. Als je kunt aangeven om welk topic of welke eerdere melding het ging, kan ik ook beter plaatsen wat er al is besproken.

Als we precies weten welke korting ontbreekt en over welke periode, kunnen we vervolgens bekijken wat er aan de hand is en wat er mogelijk nog rechtgezet moet worden.