Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel: kan niet kiezen voor Disney

• November 4, 2025
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste 

Mij is beloofd bij aanmelding / overstap KPN Dat ik kon kiezen voor Disney. Nu is mijn combi voordeel 1 en daar staat geen Disney bij.. Heel vervelend als je iets beloofd word.

Hoe kan dit opgelost worden 

Groetjes Rianne 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@RianneenJules. Welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt. Je stapt over met een bepaalde verwachting, krijgt een belofte aan de deur en dan valt het in de praktijk anders uit… dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen dat je hebt bij KPN. Het belangrijk om eerst zeker te weten in welk CombiVoordeel-level je nu zit. Zou je eens in MijnKPN willen kijken bij CombiVoordeel? Daar zie je precies in welk level je op dit moment zit en hoeveel punten je nog nodig hebt om in level 2 te komen (daar hoort Disney+ bij). 

Als het toevoegen van Disney+ (of een ander KPN-product) genoeg punten oplevert om op level 2 te komen, dan wordt dat direct actief zodra het systeem de wijziging heeft verwerkt. Vanaf dat moment kun je ook Disney+ als CombiVoordeel kiezen in MijnKPN.

7 reacties

• November 4, 2025

Dan is jou iets beloofd wat niet klopt. Je moet level 2 hebben voor Disney. Heb je maar 1 mobiel abonnement van KPN op je adres?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Mobiel abbonement en TV en internet. 

• November 4, 2025

Mobiel abbonement en TV en internet. 

Je hebt 4 extra punten nodig om in level 2 te komen:

Jij hebt al tv. Dus je hebt nog 2 punten nodig denk ik.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Ja dat snap ik 

Maar ben net overgestapt naar KPN om goedkoper uit te zijn.. En als zo'n man aan de deur staat en die belooft je dat bij de overstap.. En heb ook al een half moeten wachten op aansluiting glasvezel. Twee keer niet gekomen en nu kan dit weer niet. Dan ga ik niet voor de lol een tweede abonnement afsluiten voor alleen Disney plus  te krijgen . 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Hoi ​@RianneenJules. Welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt. Je stapt over met een bepaalde verwachting, krijgt een belofte aan de deur en dan valt het in de praktijk anders uit… dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen dat je hebt bij KPN. Het belangrijk om eerst zeker te weten in welk CombiVoordeel-level je nu zit. Zou je eens in MijnKPN willen kijken bij CombiVoordeel? Daar zie je precies in welk level je op dit moment zit en hoeveel punten je nog nodig hebt om in level 2 te komen (daar hoort Disney+ bij). 

Als het toevoegen van Disney+ (of een ander KPN-product) genoeg punten oplevert om op level 2 te komen, dan wordt dat direct actief zodra het systeem de wijziging heeft verwerkt. Vanaf dat moment kun je ook Disney+ als CombiVoordeel kiezen in MijnKPN.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

Ik zit in level 1 En heb 2 punten nodig voor level 2 waar Disney in zit.. 

Maar ik ga geen extra product aanschaffen voor alleen Disney. Het gaat mij erom dat het belooft is aan de deur, ook op papier heb. En dat het nu niet kan. Dat er vanalles beloofd word, wat niet klopt... 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 6, 2025

Het gaat mij erom dat het belooft is aan de deur, ook op papier heb. En dat het nu niet kan. Dat er vanalles beloofd word, wat niet klopt... 

Je kunt wel degelijk gratis Disney + krijgen, maar dan moet je wel voldoende producten afnemen. Heb je toevallig een smartwatch met multisim? Voor vijf euro per maand kun je daarmee een aanvullend abonnement nemen. En dan heb je voldoende punten voor gratis Disney+.