Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel kiezen lukt nog niet

• February 7, 2025
  • 6 reacties
  • 260 keer bekeken

Gratis Netflx standaard zou sinds begin februari beschikbaar zijn. Echter als je het bij je abonnement wil activeren geeft men aan wegens groot succes dat ik het later maar nogmaals moet proberen. Zo is dat nu al enkele dagen. KPN je maakt de klant blij met een dode mus!

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Wat is precies nog niet gelukt, ​@AIBR: het kiezen van een keuzevoordeel of het activeren van een gekozen keuzevoordeel?

Het kiezen van een keuzevoordeel is namelijk mogelijk en jouw keuze wordt binnen maximaal 4 uur verwerkt.

Het werkt als volgt:
In MijnKPN → Voor Jou → Klik je op Bekijk al jouw voordelen
Als je naar beneden scrolt, voorbij de melding “Het is erg druk”, zie je een knop “Ik wil een ander cadeau”: hier kun jij jouw keuzevoordeel kiezen. 

Ik hoop dat je met deze uitleg verder komt en anders lezen we graag waar je precies tegenaan loopt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• February 7, 2025

Gewoon even afwachten. Probeer het volgende week nog eens. Dan lukt het vast wel.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 7, 2025

Hoi ​@AIBR, welkom op de Community! Het is op dit moment druk rondom de nieuwe Combivoordelen, veel mensen willen hun keuze maken. Dat houdt in dat je deze melding kunt krijgen als het té druk is. Probeer het morgen nog eens, uiteindelijk gaat het ook voor jou ook lukken om je voordeel te kiezen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Lukt nog steeds niet. Krijg al 4 dagen te zien dat ik binnen 24 uur een bericht van KPN ontvang. KPN heeft deze actie wel heel goed voorbereid: "Maar niet heus!"

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 12, 2025

Is het wel gelukt om de keus te maken, ​@AIBR, en krijg je de bevestiging niet? Of lukt het maken van de keus op zich nog steeds niet?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2025

Nee nog steeds niet gelukt. Steeds de info het is druk.......we sturen binnen 24 uur een mail met de aanbieding!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • February 14, 2025

Wat is precies nog niet gelukt, ​@AIBR: het kiezen van een keuzevoordeel of het activeren van een gekozen keuzevoordeel?

Het kiezen van een keuzevoordeel is namelijk mogelijk en jouw keuze wordt binnen maximaal 4 uur verwerkt.

Het werkt als volgt:
In MijnKPN → Voor Jou → Klik je op Bekijk al jouw voordelen
Als je naar beneden scrolt, voorbij de melding “Het is erg druk”, zie je een knop “Ik wil een ander cadeau”: hier kun jij jouw keuzevoordeel kiezen. 

Ik hoop dat je met deze uitleg verder komt en anders lezen we graag waar je precies tegenaan loopt.