Skip to main content

Er was een KPN-meneer aan de deur geweest en had ons een mooi internet abo inclusief unlimited telefoon abo verkocht.

We zouden automatisch 7,50 korting krijgen op het telefoon abo, lekker luxe dus, alles was geregeld.

Zit ik zelf wat te neuzen op KPN blijkt dat ons combivoordeel niet geactiveerd is, antwoorden op andere “klagers” was dan dat dit je eigen verantwoording zou zijn.

Wel vreemd dat dit dan niet gezegd is door de KPN-meneer of vermeld in email-verkeer daarna.

Ik heb het nu aangevraagd en hopelijk gaat dit wel zo snel mogelijk in, heel vreemd want het staat beide op dezelfde naam en adres maar schijnbaar kan dit dan niet automatisch.

Hallo @Hanoz ,

Meestal lukt het wel automatisch, maar inderdaad niet altijd.

Voor de volledigheid nog even mijn standaardreactie: 

 

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.  


"Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. "

 

Dat hoefde dus niet, en ben daar ook niet voor gewaarschuwd.

En het gaat er bij mij niet in dat het "automatisch" ineens niet lukte.

Hoe moeilijk is het, een nieuwe klant, 2 x abo, zelfde naam, zelfde adres en een offerte waar die korting ook op stond en die één van de redenen was op er op in te gaan.

Doet me ook twijfelen of het ook fout was gegaan in het nadeel van KPN.

Het is voornamelijk een principe kwestie maar geen net begin.


Hallo @Hanoz. Wat vervelend dat je Combivoordeel niet automatisch is geactiveerd. Dit kan inderdaad soms gebeuren, hoewel het meestal wel automatisch gaat. Om ervoor te zorgen dat je de korting alsnog ontvangt, kun je de volgende stappen volgen:

  1. Controleer MijnKPN: Log in op MijnKPN en controleer of de voordelen actief zijn. Soms moet je de voordelen handmatig activeren.
  2. Aanmelden via de website: Als de voordelen niet zichtbaar zijn in MijnKPN, kun je proberen je producten opnieuw aan te melden via dit online formulier.
  3. Contact opnemen met de klantenservice: Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op met de KPN klantenservice via 0800-0402. Zij kunnen je verder helpen en ervoor zorgen dat de korting wordt toegepast.

Hopelijk helpt dit je verder. Laat je ons weten of het is gelukt?


Hallo @Hanoz. Wat vervelend dat je Combivoordeel niet automatisch is geactiveerd. Dit kan inderdaad soms gebeuren, hoewel het meestal wel automatisch gaat. Om ervoor te zorgen dat je de korting alsnog ontvangt, kun je de volgende stappen volgen:

  1. Controleer MijnKPN: Log in op MijnKPN en controleer of de voordelen actief zijn. Soms moet je de voordelen handmatig activeren.
  2. Aanmelden via de website: Als de voordelen niet zichtbaar zijn in MijnKPN, kun je proberen je producten opnieuw aan te melden via dit online formulier.
  3. Contact opnemen met de klantenservice: Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op met de KPN klantenservice via 0800-0402. Zij kunnen je verder helpen en ervoor zorgen dat de korting wordt toegepast.

Hopelijk helpt dit je verder. Laat je ons weten of het is gelukt?

 

Het had wel netter geweest dat ik gewoon met terugwerkende kracht de korting nog had gehad, al was het maar met een coupon voor een pakket of zo iets.

Nu lees ik overal dat het automatisch gaat, in al mijn emails van KPN bij het afsluiten staat niets van zelfcontrole dus ik had er gewoon vanaf het begin recht op.

Dan is het “oplossen” vanaf nu maar een schrale troost, raar ook dat KPN zo zijn verantwoordelijkheid terugtrekt als een klant iets “vergeet” terwijl het de taak van KPN was.

 

Jammer maar zo zal het gaan.

 

Bedankt in ieder geval voor je tijd.


Reageer