Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel level klopt niet

• February 5, 2025
  • 4 reacties
  • 173 keer bekeken

In mijn app sta ik op level 1 met 3 punten, terwijl ik wel een opname pakket heb , die bij level 2 staat. Hoe kan dit gecorrigeerd worden?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedenavond ​@THL,

In dit topic:

en op onze website kun je precies zien waar je punten voor krijgt. Het Opnemen pakket telt hier helaas niet in mee.

Je geeft aan dat je in level 1 zit met 3 punten. Voor level 2 heb je minimaal 4 punten nodig. Zodra je level 2 bereikt, krijg je het Opnemen-pakket gratis.

Laat het weten als je nog vragen hebt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 5, 2025

Heb je het nieuwe combivoordeel met punten systeem al geactiveerd? 

Opnemen kun je ook los afnemen. Ik neem aan het nu tegen betaling in je abonnement staat.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 5, 2025

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • February 5, 2025

Goedenavond ​@THL,

In dit topic:

en op onze website kun je precies zien waar je punten voor krijgt. Het Opnemen pakket telt hier helaas niet in mee.

Je geeft aan dat je in level 1 zit met 3 punten. Voor level 2 heb je minimaal 4 punten nodig. Zodra je level 2 bereikt, krijg je het Opnemen-pakket gratis.

Laat het weten als je nog vragen hebt!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 5, 2025

Zodra je Level 1 + 4 punten hebt bereik je Level 2.

Level 1 + 3 punten is dus nog net niet genoeg en heb je wel de voordelen van Level 1.

Je bent echter nu iets goedkoper uit met Level 1 en betalen voor opnemen dan een extra streamingdienst nemen om opnemen gratis te kunnen krijgen.