Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel Netflix, maar liever entertainmentkorting, kan dit?

• February 16, 2025
  • 1 reactie
  • 116 keer bekeken

Goede dag via deze weg wil ik graag weten hoe het zit met gratis netflix

Ik heb gratis de Netflix via level 1 gedaan
Maar ik vind dat er voor mij niet heel opstaat , ik heb nu via kpn een abonnement op hbo max genomen maar krijg nu geen entertainment korting dus als ik het goed begrijp had ik dus beter niet de netflix genomen want dan had ik €5 korting gekregen? Kan ik er dan n9g vanaf dat ik wel de korting kan krijgen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Biah ,

Nee, helaas. Eenmaal over naar het nieuwe Combivoordeel is definitief over. Je kunt niet meer terug naar de oude kortingsregeling. 

Bron:  

Let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert.

Het is dus belangrijk om goed te overwegen of je wilt overstappen naar de nieuwe voordelen. Bekijk eerst welke voordelen het beste bij jouw situatie passen voordat je een keuze maakt.

Je kunt eventueel wel nog switchen van gratis Netflix naar bv gratis ESPN Compleet. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 16, 2025

Hallo ​@Biah ,

Nee, helaas. Eenmaal over naar het nieuwe Combivoordeel is definitief over. Je kunt niet meer terug naar de oude kortingsregeling. 

Bron:  

Let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert.

Het is dus belangrijk om goed te overwegen of je wilt overstappen naar de nieuwe voordelen. Bekijk eerst welke voordelen het beste bij jouw situatie passen voordat je een keuze maakt.

Je kunt eventueel wel nog switchen van gratis Netflix naar bv gratis ESPN Compleet.