Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel Netflix niet in mindering gebracht

• February 25, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Ik heb een Netflix combi voordeel, en zie nu dat KPN op mijn facturen het voordeel teniet heeft gedaan. Hoe kanĀ  dat?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Brarry! Goed dat je dit controleert. Ik ben ook benieuwd waarom je de korting niet terugziet op de factuur.

Als je in jeĀ MijnKPNĀ naar de Combivoordelen gaat (die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou), staat het daar dan actief?Ā 
Zo niet, zet daar dan Netflix als je keuzevoordeel aan.Ā 

Mocht daar aangegeven worden dat het al actief is, maak dan eenĀ belafspraakĀ met ons. Mijn collega kan dan alles met je doornemen en hopelijk is het dan snel opgelost!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2025

Hi ​@Brarry! Goed dat je dit controleert. Ik ben ook benieuwd waarom je de korting niet terugziet op de factuur.

Als je in jeĀ MijnKPNĀ naar de Combivoordelen gaat (die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou), staat het daar dan actief?Ā 
Zo niet, zet daar dan Netflix als je keuzevoordeel aan.Ā 

Mocht daar aangegeven worden dat het al actief is, maak dan eenĀ belafspraakĀ met ons. Mijn collega kan dan alles met je doornemen en hopelijk is het dan snel opgelost!