Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel niet actief, activeren lukt niet

• 25 juli 2025
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

De combivoordelen staan niet actief, ik kan ze ook niet activeren.

Als ik een product wil toevoegen aan mijn huishouden vul ik het mobiele nummer in maar vervolgens kan ik niet doorklikken naar doorgaan naar jouw overzicht.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Basso82 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Een voorwaarde is wel dat beide abonnementen (internet-thuis en mobiel) op precies hetzelfde adres staan geregistreerd. 

Bekijk origineel

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38177 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2025

Hallo ​@Basso82 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Een voorwaarde is wel dat beide abonnementen (internet-thuis en mobiel) op precies hetzelfde adres staan geregistreerd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 juli 2025

Dag ​@Noordzee 

Ik heb een mobiel abonnement, internet en tv.

Mobiel is eerder aangesloten dan de rest op 10 juli.

Internet en tv zijn op 14 juli live gegaan.

Het is hetzelfde adres maar het mobiele abonnement heeft een ander klantnummer.

Als ik de voordelen wil aanzettten via de link https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm:

dan staat geen van de twee abonnementen daar in, als ik ze wil toevoegen dan lukt niet niet, na het invullen van het klantnummer of mobiele nummer gebeurt er niks als ik op doorgaan naar jouw overzicht klik.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 juli 2025

Opgelost door de klantenservice.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Basso82, goed om te lezen dat het via de klantenservice is verholpen! Het klinkt alsof de aanmeldpagina niet reageerde op wat je probeerde.

Weet je ook wat ze hebben gedaan daarbij? Hebben ze daarvoor ook iets moeten aanpassen of konden ze het aan die kant wel toevoegen zonder problemen? Het kan zijn dat de oplossing die nu voor jou heeft geholpen ook anderen kan helpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 juli 2025

Hoi ​@Jasper van KPN ,

Aan die kant kon het wel worden ingevoerd zonder problemen.

Jasper van KPN
Moderator

Dan was het waarschijnlijk de website die het even niet deed zoals verwacht toen je het zelf probeerde ​@Basso82. In het systeem kan het aan onze kant dan vaak nog wel gedaan worden, wat voor jou hielp dus ðŸ™‚

Reageer