Skip to main content

Ik heb mobiel, internet en TVplus op een adres. Krijg niet de combinatie kortingen. Alles staat in de app Mijn KPN. Wat moet ik nog meer doen om de kortingen te krijgen. Graag met terugwerkende kracht. 

Ik heb mobiel, internet en TVplus op een adres. Krijg niet de combinatie kortingen. Alles staat in de app Mijn KPN. Wat moet ik nog meer doen om de kortingen te krijgen. Graag met terugwerkende kracht. 

Zijn alle producten zichtbaar bij je voordelen? Er is namelijk een verschil tussen Producten en Voordelen.

Hiervoor kan je in de App naar Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken

Op de website kan je hiervoor gaan naar Mijn KPN → Producten → Bekijk uw voordelen.

Alle abonnementen op je adres zouden op deze pagina zichtbaar moeten zijn om voor voordelen in aanmerking te kunnen komen.

Nog niet aangemeld voor voordelen? In de App en via de website kan je via de link “Voeg een bestaand KPN product toe” alsnog de ontbrekende producten toevoegen voor voordelen.

Staan wel alle abonnementen tussen je ‘Voordelen’ ? Wanneer heb je de abonnementen aangemeld voor ‘Voordelen’ ? Wellicht is er dan iets niet helemaal goed gegaan, in dat geval kan je via 0800-0402 een medewerker vragen deze handmatig voor je te activeren, via het forum kan ook alleen duurt dit over het algemeen langer. Daarvoor is het noodzakelijk even je profielgegevens in te vullen op deze pagina.


De optie Voordelen bekijken verschijnt niet bij mij. Wel zie ik verschillende klantnummers. Alle abonnementen staan op hetzelfde adres. Dat is toch de voorwaarde? Anders kan alles op één klantnummer gezet worden dat is geen probleem. 


De optie Voordelen bekijken verschijnt niet bij mij. Wel zie ik verschillende klantnummers. Alle abonnementen staan op hetzelfde adres. Dat is toch de voorwaarde? Anders kan alles op één klantnummer gezet worden dat is geen probleem. 

De abonnementen moeten op het zelfde adres zijn, maar deze moeten wel zijn aangemeld voor Voordelen. Het komt soms echter voor dat ondanks dat tijdens het bestelproces wordt aangegeven dat er meerdere producten/diensten op het adres zijn, de nieuwe bestelling niet automatisch wordt toegevoegd.

Wanneer ze dus niet automatisch toegevoegd zijn, dan dien je dit nog even handmatig te doen via de eerder genoemde pagina's. 
 

Bron: Aanvullende Voorwaarden :: Combivoordeel

Je kunt de voordelen etc. controleren en eventueel alsnog aanmelden via deze pagina.


Dank je. Als gezegd komt die optie Voordelen bekijken niet naar voren bij mijn app. 


Dank je. Als gezegd komt die optie Voordelen bekijken niet naar voren bij mijn app. 

Dan lijkt het erop dat geen van de abonnementen ervoor is aangemeld, om dit als nog te doen is het wellicht beter om dan even te bellen met 0800-0402, telefonisch kan dit dan voor je in orde worden gemaakt - dit werkt het snelste.

Wil je toch liever dat een KPN Medewerk(st)er (Moderator) hier naar kijkt, vul dan even je gegevens in, in je forum profiel. Een moderator kan dan zodra deze dit topic onder ogen krijgt, meteen even kijken of en zo ja, wat er evt. mis is.


Hi @Eus 59, goed om te zien dat Gerrit je al op weg geholpen heeft, we denken hier op het forum graag met je mee.

Ben je verder gekomen met zijn tips hierboven? Je kan inderdaad Combivoordeel aanmelden via onze website. Dat geldt wanneer je de voordelen nog niet in de MijnKPN app ziet staan. We horen graag of je er uit gekomen bent, of als je nog vragen hebt natuurlijk.


Dat aanmelden op de site en via de app is niet gelukt. Ik krijg die opties niet te zien die genoemd worden. Heb gebeld met KPN en medewerkster heeft het naar eigen zeggen voor me geregeld. Heeft te maken dat twee abo’s wel op zelfde adres staan (is de voorwaarde) maar onder verschillende klantnummers. Toch staan beide in een app. Kennelijk heeft KPN daar geen rekening mee gehouden. Het zou zijn opgelost en hersteld op de volgende factuur. We gaan het zien.