Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel niet zichtbaar, wel internet, TV en mobiel op 1 adres

• February 16, 2026
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Hi,

Vandaag mijn TV en internet abonnement aangesloten, alles werkt en is zichtbaar op mijnkpn (tabblad abonnementen). Ook 2 weken geleden mijn telefoonabonnement omgezet naar huidig adres. Alle 3 producten staan dus op één adres.

bij combivoordeel sta ik niet in level 1 en op pagina mijn huishouden staan geen producten. Als ik producten wil toevoegen, krijg ik de melding dat ze op een ander adres staan geregistreerd. Wat gaat er fout?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Rob-B, welkom op de community en welkom bij KPN 🙂

Goed om te lezen dat alles goed werkt na het aansluiten! Ik snap dat je Combivoordeel ook wilt toepassen, heb je daar sinds het aanmaken van dit topic nog gekeken? Is het daar nu gelukt of nog niet?

Je kunt in MijnKPN de adressen van de abonnementen controleren, voor de zekerheid. En aanpassen als het nodig is.

Als het nog niet gelukt is kan je ook een terugbelafspraak maken via onze site, dan kan er direct samen met jou meegekeken worden naar de voordelen.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 16, 2026

Beste ​@Rob-B het duurt een aantal dagen voordat alles in de systemen verwerkt is en als laatste pas bij jou zichtbaar is.

Kijk eind van de week nog eens in MijnKPN.

Succes

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2026

Hoi ​@Rob-B, welkom op de community en welkom bij KPN 🙂

Goed om te lezen dat alles goed werkt na het aansluiten! Ik snap dat je Combivoordeel ook wilt toepassen, heb je daar sinds het aanmaken van dit topic nog gekeken? Is het daar nu gelukt of nog niet?

Je kunt in MijnKPN de adressen van de abonnementen controleren, voor de zekerheid. En aanpassen als het nodig is.

Als het nog niet gelukt is kan je ook een terugbelafspraak maken via onze site, dan kan er direct samen met jou meegekeken worden naar de voordelen.

• Nieuwkomer
  • February 18, 2026

HIER HETZELFDE IK HEB AL MAANDEN MOBIEL EN TV EN INTERNET MAAR GEEN COMBIVOORDELEN

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2026

Nee, situatie is nog steeds hetzelfde. Adressen staan goed bij mijn producten maar krijg ze nog steeds niet te zien bij combivoordeel en krijg ze ook niet toegevoegd 

Jasper van KPN
Moderator

Dan staan de adressen in ieder geval goed dus ​@Rob-B, dan kan je de terugbelafspraak die ik noemde het beste maken. Dan kan er direct samen met jou naar gekeken worden.

Jij kunt dezelfde stappen doen ​@marcos001, of een eigen topic aanmaken. Door te reageren in het topic van iemand anders kan het snel onoverzichtelijk worden dus dat hebben we liever niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2026

Heel goed geholpen aan de telefoon, het werkt nu allemaal. Dank voor jullie snelle reactie en hulp!

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het via die weg zo snel lukte ​@Rob-B

Via de community kunnen we heel veel, maar dit soort dingen gaat telefonisch sneller zoals je merkt.