Skip to main content

Beste mensen,
net als veel anderen ben ik van Telfort-klant nu KPN-klant geworden. 
Bij Telfort ontving ik combivoordeel vanwege een abonnement op interactieve TV + internet.
Ik heb gekozen voor gratis FOX-sports, een en ander is ook terug te zien op mijn maandelijkse rekening.
Nu wil ik dit combivoordeel omzetten naar 5 euro korting per maand op mijn rekening, vooral omdat blijkt dat ik te weinig gebruik maak van FOX sports.
Ik zie nergens de mogelijkheid om dit handmatig te doen, iemand aan de lijn gehad van klantenservice en die kon me ook niet helpen. Wie kan mij wel helpen en vertellen hoe dit geregeld kan worden? Dank

Hallo @JHde ,

 

Als bellen met 0800 - 0402 niets oplevert (je zou het nog een keer kunnen proberen….), dan heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

Ik moest het eerst wel even opzoeken, want ik heb niet veel ervaring met Telfort, maar ik heb de mogelijkheden kunnen terugvinden …. : 

 

 

Telfort Thuis + Telfort Mobiel

d2cbcf11-7f9b-4e46-ae5b-9726bcda5583_2x-blue-01.svg

Je krijgt 2x zoveel data voor elk Telfort Mobiel abonnement op jouw adres.

En kies ook nog één Thuis voordeel:

ed996a6f-03ca-4b58-82cc-d0bdf8c18168_5euro-blue-01.svg

5,- korting op je Thuis factuur

ee6b945c-6ac9-41c7-925d-d1428724cd92_fox-blue-01.svg

Gratis FOX Sports*

16d95b84-24e5-4423-9d09-3ed316b8bf34_plus-blue-01.svg

Gratis Pluspakket*

*Alleen in combinatie met Interactieve TV


heb vergelijkbare problemen met combivoordeel Telfort naar kpn


Hallo @wilko393 ,

Als bellen met 0800 - 0402 niets oplevert, dan heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Jullie hebben geen problemen.

KPN heeft ,of eerder ,maakt expres problemen met de Telfort Thuis migratie.

o.a. Combivoordeel wijzigen is ze nog niet gelukt juist te migreren.

Maar ook zijn ineens alle prijzen veranderd van de abonnementen en extra’s.

Factuurbedrag is meestal wel gelijk gebleven door te klooien met tijdelijke kortingen maar bij het aanpassen van een extra of combivoordeel gaat het helemaal mis!

Pas op want voor je het weet betaal je de hoofdprijs haha . . .


heb gedaan wat je beschreef kwam geen spat verder  , medewerker wilde mij contract vrij  maken zodat ik ander pakket kon samen stellen ,maar daar schiet je niets mee op  het voordeel wat je had bij telfort ben  je kwijt dien contract uit heb tijd genoeg naar ander te gaan  ook met glasvezel


@wilko393 

Daar heb ik verder geen zeggenschap over. Ik ga niet over het beleid van KPN. KPN heeft andere voordelen dan Telfort.  Maar ik geloof direct dat KPN niet voordeliger is dan jouw oude contract bij Telfort. Dan zou ik (zolang je contract duurt) nog gewoon de oude Telfort-voorwaarden  aanhouden…….  Daarna ben je vrij om te vertrekken.