Skip to main content

Hallo,

Ik ben terugverhuisd van Belgie naar Nederland en heb een een contract afgesloten met combivoordeel.

Mijn maandelijks Thuis-faktuurbedrag volgens overeenkomst, zou zijn 65.98.

Op mijn eerste faktuur is 78.43 aangerekend. Ik heb ondertussen de entertainmentkorting en de korting op mijn mobile abo kunnen activeren. Wat ik nog mis, is de korting voor Ultrasnel en Netflix; kunnen jullie me daarmee helpen?

Beste @XpressEve, welkom! Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende: ik zie dat je nog geen contact had gehad en heb daarom zelf even een ticket voor je aangemaakt. Ik zie de korting inderdaad niet terug. Als het goed is, wordt dit binnen 5 werkdagen opgepakt. Laat je nog even weten of je wat gehoord hebt?


@Marcia_ Bedankt voor je reactie. Ik ben gebeld door iemand van de klantenservice en de korting zal op de volgende factuur verrekend worden. Helemaal in orde dus; merci!