Skip to main content

Mijn TV en Internet zijn al enige tijd geleden overgezet van Telfort naar KPN en heet nu TFT Internet en Interactieve TV. Mijn mobiele abonnementen moest ik verlengen en dat heb ik gedaan. Dit worden automatisch dan Hussel abonnementen.

Nu blijkt er ineens dat de info op https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/telfort-mobiel-wordt-kpn-mobiel.htm niet juist is en ik dus verkeerd ben ingelicht door Telfort/KPN. Hier staat namelijk dat het Combivoordeel blijft zolang je aan de voorwaarden blijft voldoen en dat is “Hiervoor moet je Thuis of Mobiel van KPN of Telfort blijven combineren.” 

Op de factuur blijkt ineens dat ik geen Combivoordeel meer krijg. Ik krijg nog wel het gedeelte op de TV en Internet (Foxsports gratis), maar de 5 euro per mobiele abonnement ben ik ineens kwijt na het verlengen van mijn abonnementen. Volgens de klantenservice krijg ik alleen korting als ik nu ook mijn internet en TV over laat zetten naar een KPN versie (welke 10 euro per maand duurder is).

Volgens de eerder genoemde site staat er echter dat de combivoordeel blijft als je Thuis of Mobiel van KPN of Telfort blijven combineren. Ik heb Telfort Thuis en KPN Mobiel, dus voldoe volgens deze informatie aan de voorwaarden. Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat KPN zich hier dus blijkbaar niet aan houdt en de afspraken dus eenzijdig aanpast. Het voelt nu namelijk een als oplichting. 
Alvast dank.

@REPL Ik zie dat je al met mijn collega hebt gesproken in een ander topic en dat je dit weekend langs een KPN winkel gaat. 

Kun je mij laten weten hoe dit is gegaan? 


@Rutger_ , Net bij de KPN winkel langsgeweest. Ze gaven binnen een paar minuten al aan dat er een fout was gemaakt en hebben dit direct hersteld. Jammer dat de ServiceDesk niet op de hoogte is van zaken en mij dus verkeerde informatie heeft gegeven. Dit Topic kan met dank aan de KPN winkel dicht.


@REPL Dat ben ik met je eens! Wel fijn om te lezen dat de situatie in ieder geval opgelost is! 


Ja gelukkig is het opgelost voor jou.

Jammer dat dit soort problemen door toedoen van KPN bij zoveel klanten ontstaan.

Niet alle benadeelde klanten hebben dit door of komen tot een oplossing.

Is dit het verdienmodel van KPN?

Je zou het haast gaan denken als je alle berichten op dit Forum leest !


geen