Skip to main content
Antwoord

Combivoordelen niet aangepast na verhuizing uit ouderlijk huis

• November 27, 2025
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste community,

Tot voor kort woonde ik bij mijn ouders. Nu woon ik op mijn eigen woonadres met een mobiel abonnement, internet en KPN TV+ met TV+ box. Ondanks dat in de MijnKPN-omgeving voor ieder van mijn producten het adres sinds ca. 2 weken correct op mijn woonadres staat, heb ik op mijn woonadres niet de combivoordelen.

Zo ontbreekt het Pluspakket en heb ik geen ESPN compleet (level 1 combivoordeel). 

Wat moet ik doen om dit in orde te krijgen?

Beste antwoord door Noordzee

Ok ​@WerthaNL,

Dan maar contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 28, 2025

Hallo ​@WerthaNL ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

In jouw situatie zal het om Combivoordeel gaan. 
Lees meer over het Combivoordeel in dit topic: 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 28, 2025

Hallo ​@WerthaNL ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

In jouw situatie zal het om Combivoordeel gaan. 
Lees meer over het Combivoordeel in dit topic: 

Dank voor je reactie.

De eerste link die je gedeeld hebt, laat iets interessants zien. Daar staan het internetabonnement en de mobiele nummers van mijn ouders onder de kop ‘Jouw huishouden’. Dus op het adres waar ik zelf niet meer woon, zij natuurlijk nog wel. Mijn eigen abonnementen ontbreken volledig op die pagina. Het lijkt erop dat er iets niet meer op de juiste manier gekoppeld staat.

De pagina met combivoordelen laat level 3 zien. Dat bevestigd het voorgaande, want ik kan op mijn adres geen level 3 halen met mobiel + internet + TV+.

Samengevat:

• Al mijn abonnementen staan op mijn nieuwe adres (zichtbaar in MijnKPN);
  • Mijn persoonlijke adresgegevens staan ook op mijn nieuwe adres (zichtbaar in MijnKPN);
  • Voor de combivoordelen lijkt het er op dat ik nog onderdeel uitmaak van het huishouden op het voormalige adres (bij mijn ouders).

Ik heb wat rondgeklikt om uit te vogelen of ik dit zelf kan corrigeren. Ik denk dat ik dat niet zelf in de MijnKPN omgeving voor elkaar krijg. Wellicht heb ik hulp nodig van een KPN medewerker/klantenservice. Zie ik iets over het hoofd?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 28, 2025

Ok ​@WerthaNL,

Dan maar contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 30, 2025

Hi ​@WerthaNL, welkom allereerst bij ons en gefeliciteerd met je nieuwe plek! 

Fijn om te zien dat Noordzee je al op weg heeft geholpen. Hier lijkt iets niet goed te zijn verwerkt, als je in Mijn KPN alles goed ziet. Neem in dit geval contact met ons op zoals Noordzee het uitlegt. 

Laat je ons ook even weten of alles gelukt is?Â