Skip to main content
Beantwoord

Combivoordelen stopgezet

• June 4, 2026
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

M.Kalkman
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Mijn voormalige huisgenoot heeft haar telefoonnummer op een ander adres gezet, waardoor zij niet langer in mijn huishouden hoort. Maar ik heb wel gewoon mobiel, internet en tv bij KPN, waardoor ik gewoon de combivoordelen hoor te behouden. Maar ik heb dus een mail gekregen dat dit is stopgezet, en ik kan het ook niet opnieuw activeren. Als ik producten toevoeg aan het huishouden op de combivoordelen pagina, dan krijg ik een foutmelding. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@M.Kalkman, goed dat je hier een topic voor aanmaakt. De voordelen horen inderdaad niet te stoppen als één iemand geen onderdeel meer uitmaakt van het huishouden dus ik ben ook benieuwd wat hier gebeurd.

Het factuuradres van alle abonnementen waar het om gaat komt nog wel overeen? Dit kun je in je MijnKPN controleren. 
Mocht dat kloppen, wat voor foutmelding krijg je dan te zien wanneer je producten toevoegt aan het huishouden? 

Je kunt hier overigens ook een belafspraak voor maken. Mijn collega kan dit dan met je doorlopen en hopelijk zijn de voordelen dan snel weer actief.

Ik hoor het graag!

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 6, 2026

Hi ​@M.Kalkman, goed dat je hier een topic voor aanmaakt. De voordelen horen inderdaad niet te stoppen als één iemand geen onderdeel meer uitmaakt van het huishouden dus ik ben ook benieuwd wat hier gebeurd.

Het factuuradres van alle abonnementen waar het om gaat komt nog wel overeen? Dit kun je in je MijnKPN controleren. 
Mocht dat kloppen, wat voor foutmelding krijg je dan te zien wanneer je producten toevoegt aan het huishouden? 

Je kunt hier overigens ook een belafspraak voor maken. Mijn collega kan dit dan met je doorlopen en hopelijk zijn de voordelen dan snel weer actief.

Ik hoor het graag!

M.Kalkman
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2026

Hi Sanne, dank voor je reactie! Inmiddels zijn de combivoordelen weer geactiveerd, dus het probleem is gelukkig opgelost. Factuuradres was inderdaad overal hetzelfde, dus daar lag het niet aan. Ik denk dat er misschien een bug in het systeem zat waardoor het wegviel en dat het later weer is rechtgetrokken? In ieder geval werkt het weer, ben ik blij mee!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Gelukkig, fijn dat het weer werkt en bedankt voor het laten weten! Geniet van de voordelen en fijn weekend. 😁