Ik heb nu KPN comleet.
Als ik mijn 2 mobiele telefoonabonnementen bij KPN weghaal wat doet dit dan met mijn TV/Digitenne abonnement?
Hoe en wanneer kan ik dit evt. wijzigen?
Ik heb nu KPN comleet.
Als ik mijn 2 mobiele telefoonabonnementen bij KPN weghaal wat doet dit dan met mijn TV/Digitenne abonnement?
Hoe en wanneer kan ik dit evt. wijzigen?
Hallo
Dan verlies je alle voordelen die je nu hebt. In het geval van tv verlies je dus je gratis Pluspakket (t.w.v.€9,99) of het FOX Sports pakket (t.w.v. €12,99). Als je dit wil kun je op moment dat je contract afloopt een overstap naar een andere provider doen.
Wat houdt het pluspakket volledig in?
Dag
Het pluspakket bevat 25 extra zenders en gratis films en series. Zie hier wat het precies inhoud.
En opnemen, terugkijken wat gebeurd daarmee
Niets.
Niks inderdaad, mits er opnames zijn van zenders uit het pluspakket. Deze worden direct verwijderd.
En als je je mobiele abonnementen naar Hussel abonnementen verlengt, blijf je dan wel je voordelen van kpn-compleet houden voor de tv?
En als je je mobiele abonnementen naar Hussel abonnementen verlengt, blijf je dan wel je voordelen van kpn-compleet houden voor de tv?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.