Beste lezer,
ik heb nu een KPN Compleet abonnement voor thuis (TV en Internet). Daarnaast heb ik een KPN mobiel abonnement met Compleet korting a €5 per maand.
Ik wil mijn mobiele abonnement aanpassen, inclusief een nieuw toestel. Ik blijf bij de KPN, huidige toestel is al een ‘eeuw’ afgelost.
Nu kan ik bij mijn online bestelling kiezen of ik Hussel wil, inclusief een korting van €5 per maand. Echter heb ik bij mijn huidige abonnement dus ook €5 korting per maand vanwege het Compleet pakket.
Ik ben tevreden met mijn KPN Compleet pakket Thuis en mobiel. Als ik nu bij de KPN een nieuw toestel koop met daaraan gekoppeld een mobiel abonnement dat afwijkt van mijn huidige abonnement (meer data) houd ik dan mij %5 euro korting vanwege het Compleet pakket dat ik heb?
Ik ben tevreden met het Compleet pakket en heb eigenlijk geen behoefte aan Hussel. Maar wil wel weten of ik de huidige €5 korting blijf houden.
Tweede vraag: kan ik een nieuw KPN abonnement (dus geen verlengd abonnement) met nieuw toestel ‘onder’ mijn huidige Compleet abonnement ‘hangen'. Heeft/krijgt dit nieuwe abonnement dan ook de €5 euro korting omdat het toegevoegd wordt aan het Compleet pakket?
Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is zo. Ik ben benieuwd naar de antwoorden!
Vriendelijke groet, EvM