Skip to main content
Beantwoord

Disney+ activeren via keuzevoordeel lukt niet

• April 12, 2025
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Wij hebben 1,5 geleden onze keuzevoordeel omgezet.

Kregen de melding dat we een mail krijgen zodra het is verwerkt. Nu zijn we 1,5 week verder en hebben op woensdag gebeld. Kregen volgens de medewerkster een mail op vrijdag. Zaterdag nog geen mail gehad!!! Weer gebeld met de helpdesk, na 15 minuten wachten eindelijk iemand aan de telefoon, deze kon ons niet helpen omdat hij van de verkoop was. Na nog eens 25 minuten wachten werden we weer afgescheept met een verhaal dat hij de melding doorgestuurd heeft en dat we in de komende weken antwoord krijgen. Sorry maar als we dus disney+ gewoon willen activeren dan kan het gelijk!!!! Maar via keuzevoordeel moeten we nu wachten!!!! Dit is gewoon belachelijk!!

En dan zeggen dat je het elke maand kan veranderen..

Trap er niet in!!!!! Allemaal loze beloftes.

Zitten er echt aan te denken om weg tegaan bij kpn.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Joenohoe ,

Disney+ activeren

1. Klik op Disney+ activeren
  2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)
  3. Activeer Disney+ bij KPN
  4. Ga door naar de Disney+ website en maak een Disney+ account aan of gebruik je bestaande Disney+ account
  5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten
Activeren

Nog geen KPN ID? Maak dan een KPN ID aan om in te loggen bij MijnKPN.

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt. Jouw huidige abonnement bij Disney+ wordt dan op pauze gezet, zodat die betaling (tijdelijk) stopt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 12, 2025

Hallo ​@Joenohoe ,

Disney+ activeren

4. Ga door naar de Disney+ website en maak een Disney+ account aan of gebruik je bestaande Disney+ account
Activeren

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt. Jouw huidige abonnement bij Disney+ wordt dan op pauze gezet, zodat die betaling (tijdelijk) stopt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 12, 2025

Dat weet ik ook wel!!! Het gaat om de keuzevoordeel, dus voor niks. Als we nu disneyplus activeren dan moeten we ervoor betalen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Je zou er in de bovenstaande situatie niet zomaar voor moeten betalen ​@Joenohoe, ik begrijp dat je mijn telefonische collega's al gesproken hebt maar zij kunnen hier het handigst even met jou en jouw situatie meekijken. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken, dan heb je meteen de juiste medewerker te pakken en hoef je niet aan de lijn te wachten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 16, 2025

Thomas, dat was het probleem!!!! Niemand kon mij helpen.

Uiteindelijk heeft iemand van kpn het handmatig erin gezet, was misschien handig geweest als ze dat al gelijk hadden gedaan!

• Nieuwkomer
  • April 24, 2025

Hallo ​@Joenohoe ,

Disney+ activeren

Activeren

Zelfde probleem, via google kwam ik hier. Maar die link werkt dus ook niet voor me? 🥲