Dubbele data is niet meegenomen na overstap van Vodafone naar KPN
Hi!
Ik ben recent overgestapt van Vodafone naar KPN. Er staat al een KPN abbonoment op mijn adres en hierdoor zou ik in aanmerking komen voor de combivoordelen en dubbele data.
Helaas in mijn contract die ik heb ontvangen is de dubbele data niet meegenomen. Ik kan pas mijn simkaart van KPN eind deze maand gebruiken, dit omdat ik het met nummerbehoud heb gedaan.
Krijg ik dan als ik de KPN simkaart kan activeren alsnog dubbele data? Hoe kan ik daar zeker van zijn?
hoor het graag.
Bladzijde 1 / 1
Is dat een mobiel abonnement van voor 8 oktober 2019?
Heb je een thuisabonnement van KPN? Met 2 mobiele abonnementen krijg je geen voordelen. Je moet echt een thuisabonnement hebben.
Nee niet voor de datum die je opgeeft. Denk 2/3 jaar geleden.
Ik heb geprobeerd om de combivoordelen aan te zetten maar het lukt niet, omdat ik steeds een foutmelding krijg.
Het zou nog misschien kunnen zijn dat mijn KPN simkaart pas 22 november geactiveerd kan worden, want op die datum neemt KPN mijn nummer over van Vodafone.
Ik dacht dat de dubbele data wel meegenomen zou worden in het contract, maar daar staat het ook niet vermeld?
@Marlon92
Ik kon tijdens het afsluiten van mijn nieuwe abonnement kiezen of er al een contract was afgelopen op hetzelfde adres met KPN mobiel. Ik heb toen op ‘ja’ geklikt en kreeg ik dubbele data te zien. Hierdoor dacht ik dat ik ook in aanmerking kwam voor die dubbele data.
mijn vriend heeft namelijk wel de voordelen, maar bij mij geeft tie dus een fout melding aan.
Wij hebben internet en TV van youfone, onderdeel van KPN.
Het zou nog misschien kunnen zijn dat mijn KPN simkaart pas 22 november geactiveerd kan worden, want op die datum neemt KPN mijn nummer over van Vodafone.
Dat sowieso.
Ik dacht dat de dubbele data wel meegenomen zou worden in het contract, maar daar staat het ook niet vermeld?
Het is logisch dat da niet in je contract staat. Iedereen krijgt het zelfde contract. Maar niet iedereen heeft recht op dubbele data. Daarom staat er niets van in het het contract.
Dat sowieso.
Het is logisch dat da niet in je contract staat. Iedereen krijgt het zelfde contract. Maar niet iedereen heeft recht op dubbele data. Daarom staat er niets van in het het contract.
Ja precies, heb je ook gelijk in. Ik wacht even af denk ik dan tot ik mijn simkaart kan activeren en of de voordelen daarna wel zichtbaar worden
Ik kon tijdens het afsluiten van mijn nieuwe abonnement kiezen of er al een contract was afgelopen op hetzelfde adres met KPN mobiel. Ik heb toen op ‘ja’ geklikt en kreeg ik dubbele data te zien. Hierdoor dacht ik dat ik ook in aanmerking kwam voor die dubbele data.
Dit word gevraagd:
Daarmee word een thuisabonnement bedoeld.
Wij hebben internet en TV van youfone, onderdeel van KPN.
Misschien krijg je dan dubbele data. Maar uiteraard pas als het abonnement ingegaan is.
@Marlon92
wat gek.. ik krijg wel te zien dat ik KPN mobiel kan aanklikken, daardoor kreeg ik ook dubbele data te zien. Zie hieronder:
@Marlon92
wat gek.. ik krijg wel te zien dat ik KPN mobiel kan aanklikken, daardoor kreeg ik ook dubbele data te zien. Zie hieronder:
Ja, dat staat er bij mij ook. Maar als je dat aanklikt, dan wil die dat verlengen:
Daar krijg je geen dubbele data voor.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.