Skip to main content

goedendag.

ik he  altijd bij telfort mijn abonnementen gebad van mobiel en tv/internet, daarbij kreeg k ook dubbele data van me mobiel.

nu is telfort kpn geworden op mobiel als zowel tv. nu heb ik alleen geen dubbele data meer, hoe kan dit en kan dit verholpe worde  aub?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

goedendag.

ik he  altijd bij telfort mijn abonnementen gebad van mobiel en tv/internet, daarbij kreeg k ook dubbele data van me mobiel.

nu is telfort kpn geworden op mobiel als zowel tv. nu heb ik alleen geen dubbele data meer, hoe kan dit en kan dit verholpe worde  aub?

KPN heeft geen dubbele data meer. Zolang u het Telfort abonnement niet verlengd houd u de dubbele data. Bij verlengen raak je dat kwijt.


goedendag.

ik he  altijd bij telfort mijn abonnementen gebad van mobiel en tv/internet, daarbij kreeg k ook dubbele data van me mobiel.

nu is telfort kpn geworden op mobiel als zowel tv. nu heb ik alleen geen dubbele data meer, hoe kan dit en kan dit verholpe worde  aub?

KPN heeft geen dubbele data meer. Zolang u het Telfort abonnement niet verlengd houd u de dubbele data. Bij verlengen raak je dat kwijt.

ik had em verlengd toen ik nog bij telfort zat.. daarna nog steeds dubbele data gekregen. maar door de netwerk veranderding is dit ineens verdwenen, niet netjes naar mij mening, verwacht gewoon dat dot gecompenseerd word


Als u nu nog steeds een Telfort abonnement heeft en internet thuis van KPN / Telfort heeft, dan hoort u dubbele data te hebben. Een KPN medewerker kan dat dan nakijken.


Hallo @bowie11 begin december heeft KPN 5.000MB cadeau gedaan, die maak je eerst op, daarna zie je je normale bundel weer, daar kan het mee te maken hebben.

 


Hallo @bowie11 begin december heeft KPN 5.000MB cadeau gedaan, die maak je eerst op, daarna zie je je normale bundel weer, daar kan het mee te maken hebben.

 

sorry maar 5 gb heb k ookniet gehad? en hij zegt da ik aan me limiet ben dus lijkt me sterk.. zoiezo kunne ze niet ineens alles wijzigen als je eerdere afspraken hebt,


Hallo @bowie11 begin december heeft KPN 5.000MB cadeau gedaan, die maak je eerst op, daarna zie je je normale bundel weer, daar kan het mee te maken hebben.

 

sorry maar 5 gb heb k ookniet gehad? en hij zegt da ik aan me limiet ben dus lijkt me sterk.. zoiezo kunne ze niet ineens alles wijzigen als je eerdere afspraken hebt,

Hallo @bowie11 iedereen heeft begin december een SMS over dat cadeau gehad.

Ik zou in MijnKPN, rubriek producten, op je product mobiel klikken, daar lees je ook het e.e.a. over lopende en verlopen bundels.

Ales je niets aan je TFT-pakket gewijzigd hebt, is alles nog gewoon hetzelfde.

Ook dat is terug te zien in MijnKPN onder producten/mobiel.

Succes.

 

 


Hallo @bowie11! Zal ik even met je meekijken? Dan leg ik het uit. Onze KPN abonnementen hebben geen dubbele data meer. Dat je dit bij TFT wel had kan. Is de wijziging wellicht later ingegaan waardoor je het vorige maand niet doorhad? De 5GB die iedereen begin december heeft gekregen, werd niet bij je eigen bundel opgeteld. 

Ik kijk het in ieder geval graag voor je na. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

nee is niet beantwoord. ik heb altijd telfort mobiel en telfort thuis gehad. toen werd mijn data verdubbeld. nu is alles over gezet naar kpn omdat het is overgenomen, maar nu is mijn dubbele data verdwenen. bij een maat van mij staan ze wel, kun je dit voor mij uitzoeken? neem aan dat ik hier nog wel recht op heb als dit altijd zo is omdat er staat dat alles hetzelfde blijft  na de overnamen


Ik wil wel even meekijken, maar als je alle abonnementen hebt overgezet naar Hussel, dan bestaat dubbele data niet meer. Als de dubbele data bij jouw maat wel zichtbaar is, dan heeft hij nog een ouder abonnement (geen Hussel). Sinds de into van Hussel is dubbele data komen te vervallen namelijk. 

Om mee te kijken heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik wil wel even meekijken, maar als je alle abonnementen hebt overgezet naar Hussel, dan bestaat dubbele data niet meer. Als de dubbele data bij jouw maat wel zichtbaar is, dan heeft hij nog een ouder abonnement (geen Hussel). Sinds de into van Hussel is dubbele data komen te vervallen namelijk. 

Om mee te kijken heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

maar ik heb zelf NIKS over gezet. nogmaals dit is door jullie gedaan ik verwacht gewoon dat dit recht word getrokken en me dubbele data terug krijg


Bedankt voor je gegevens @bowie11! Ik zie dat er op 27 juni (via de site) voor het nummer 06******262 een Hussel-abonnement is aangevraagd mét toestel (Samsung S20 Cosmic Grey). Herken jij dit niet?
Als je dit abonnement niet herkent en het toestel niet in bezit hebt, dan moeten we dit uiteraard uit laten zoeken. Als deze aanvraag wel klopt, dan heb je dus een husselabonnement. We hebben in eerdere reacties verteld dat Hussel geen dubbele data meer kent. 


Het is gewoon schandalig. Nergens wordt je gewaarschuwd als je een ander abonnement afsluit. Ziggo biedt dit nog wel dus binnenkort over. Jammer KPN gemiste kans. Al jaren klant en dan zo behandeld worden. Gelukkig lopen onze mobiele abonnementen binnenkort af.