Ik had dubbele data aanstaan en dat is plotseling van het ene op het andere moment verdwenen? Mijn nieuwe abbonement is per juni ingegaan en vorige maand werkte het nog gewoon.
Hallo
Â
Als u een nieuw contract aangaat, neem ik aan dat u weet welke voorwaarden eraan verbonden zitten. Ik merk dat veel oud Telfort klanten dit niet weten. Waar eigen verantwoordelijkheid stopt (want soms moet je ook goed uitzoeken wat je afneemt) moet KPN dit overnemen en dit vanaf nu veel beter gaan communiceren waar klanten nu overgezet worden en een abbonement gaan verlengen maar dan onder de vlag van KPN.
HalloÂ
Â
Dat is het geval jaÂ
HalloÂ
Â
Had Telfort dubbele data dan? En waarom neemt KPN dat dan niet gewoon over? Alles zou toch hetzelfde blijven?
Ik lees dat zij een nieuw abbonement had genomen. Als die onder KPN valt dan vervalt deze. Zo lees ik in ieder geval meerdere topics.
Ik lees dat zij een nieuw abbonement had genomen. Als die onder KPN valt dan vervalt deze. Zo lees ik in ieder geval meerdere topics.
Ok. Dat nieuwe abonnement had ik over heen gelezen
HalloÂ
Â
Dat is het geval jaÂ
Hallo
Â
Ha
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.