Skip to main content

Ik wil me hier voor opgeven. (Dagje Artis) Heb dat netjes gedaan en kom dan terecht op de site van seaters. Vervolgens moet ik 8 euro betalen om kans te maken op een kaartje, maar wie garandeert mij dat ik die kaartjes krijg. Moet ik nou zomaar voor niks 8 euro via KPN betalen om misschien wel niks te krijgen. Het kan toch niet zo zijn dat ik via KPN met een een of andere loterij meedoe?

Goedemorgen @rolimast! Leuk dat jij je wil opgeven voor deze actie! Aanmelden voor deze actie kan tot en met 01 oktober 2023 via kpn.com/voorjou

Bij sommige acties vragen wij een bijdrage voor het Mooiste Contact Fonds. De bijdrage hoef je uiteraard pas te betalen als je ingeloot bent en jouw deelname bevestigd binnen de aangegeven tijd. Bij het aanmelden voor een dagje dierentuin kun je kiezen voor 1 of 2 kaartjes: de bijdrage is €4,- per kaart. 

Ik deel een uitleg van de voorwaarden, deze is van toepassing op alle toegangskaarten die je kunt aanvragen als KPN klant: 
 


Hopelijk lukt het jou alsnog om je aan te melden voor deze actie: en ben je één van de winnaars! 🤞🏾

Tot slot:
Ik nodig je van harte uit om de website van het Mooiste Contact Fonds te bekijken: er staan mooie projecten tussen. Het Mooiste Contact Fonds zet zich in voor kwetsbare groepen in de samenleving, voor wie sociaal contact niet vanzelfsprekend is. 


Hartelijk dank maar er valt al dagenlang niet in te loggen op seaters want de site slaat op hol. Jammer, want nou kan ik niet meedoen met de actie.😥


Ah, jammer! Hopelijk zit er volgende maand iets leuks tussen en kun je dan weer een poging wagen!


Reageer