Ik werd net toch wel blij van:
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Ik werd net toch wel blij van:
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Heb zojuist de update van de MijnKPN-app gekregen waarmee ik automatisch mb's kan delen. Waar het volgens mij misgaat, is het volgende:
Ik kan nu automatisch mb's delen per de eerste van de maand. Maar mijn databundel gaat steeds de negende van de maand in.
Wat zie je in de app staan dan
Ik realiseer me nu dat je die tekst ook anders kunt lezen, maar ik heb 'm gelezen als “1e dag van de kalendermaand". Duidelijker zou zijn iets als: “ Dit deel je automatisch op de 1e dag nadat je nieuwe bundel is ingegaan".
Lekker bezig met jouw feedback,
Ik realiseer me nu dat je die tekst ook anders kunt lezen, maar ik heb 'm gelezen als “1e dag van de kalendermaand". Duidelijker zou zijn iets als: “ Dit deel je automatisch op de 1e dag nadat je nieuwe bundel is ingegaan".
Hier zijn we nog hard mee bezig! Die '1e' staat nu nog vast in de tekst en is nog niet variabel, maar wordt in de toekomst inderdaad de dag waarop je abonnement in gaat. Dus als je abonnement elke maand de 23e weer start, dan komt hier te staan: 'Dit deel je automatisch elke 23e van de maand…'
Het is goed om te weten, dat dit bij nieuwe en verlengende mobiele abonnementen anders gaat: dan is de maandfacturatie vanaf activatie. Vanaf deze datum is het tegoed geldig voor een maand.
Degene die MB's deelt, bepaald daarmee ook de geldigheid van het tegoed van de gedeelde MB's voor de ontvanger.
Een voorbeeld:
Jij hebt een abonnement met een geldigheidstegoed van 01-11 t/m 30-11 en deelt MB's met
Heb net een update van de app gekregen. Nu staat er keurig “Dit deel je automatisch elke 9e van de maand". Nu klopt het dus.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.